کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
1700889 1519341 2013 6 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Continuous Improvement on Information and On-line Maintenance Technologies for Increased Cost-effectiveness
ترجمه فارسی عنوان
بهبود مستمر در اطلاعات و فن آوری های تعمیر ونگهداری بر خط برای افزایش سودآوری(کارآمدی هزینه)
کلمات کلیدی
تعمیر و نگهداری پیش بینی شده - سیستم های اطلاعات - مقرون به صرفه بودن - بهبود مستمر - شاخص -
فهرست مطالب مقاله
چکیدهکلمات کلیدی1.مقدمه1.1 شکاف اطلاعات تعمیر و نگهداری2. مدل بهبودشکل 1: چرخه دمینگ2.1 انتخاب اهداف (مرحله 1)2.2 شناسایی مهم ترین محصولات / فرآیندها (مرحله 2) 2.3 تجزیه و تحلیل محصولات / فرآیندهای انتخاب شده (مرحله 3) 2.4. توسعه استراتژی مناسب برای هر محصول / فرآیند بحرانی (مرحله 4)شکل 2. چرخه دیمینگ سازگار برای بهبود استراتژی PdM2.5. پیاده سازی و ارزیابی (مراحل 5 و 6)2.6 خصوصیات روش شناسایی فرایندهای روانکاری بهبود یافته3. تاثیر و نتایج3.1 تأثیر بر کیفیت سرویس های نصب شدهشکل 3: تاثیر چهار استراتژی مختلف نگهداری (شکل کاملا تصحیح شده به یک استراتژی نظارت از راه دور مبتنی بر سنسور) از یک مولفه مکاترونیک در یک سیستم، با توجه به هزینه ترکیب شده در سه دسته هزینه های مختلف تبدیل شده از KPI اصلی (قرمز رنگ - هزینه تعمیر و از دست دادن درآمد زمانی که جزء نتواند؛ آبی هزینه فعالیت های پیشگیرانه برنامه ریزی شده و هزینه سبز فعالیت های نظارت شده برنامه ریزی - آیا از راه دور خودکار و یا در محل به صورت دستی کمک).3.2 تأثیر در بهبود کیفیت اطلاعاتجدول 1. تکامل KPI: این جدول نشان می دهد، از بالا به پایین مرتب شده، یک تکامل معمولی در نوع KPI تعریف شده توسط شرکت ها به عنوان چرخه بهبود است.نتیجه گیری
ترجمه چکیده
صنایع به طور فزاینده ای بدلیل اینکه نگهداری به عنوان یک مرکز کسب و کار و سود در شرکت ها در نظر گرفته می شود به خدمات تعمیر و نگهداری توجه می کنند. پیشرفت های بسیاری می توانند با استفاده از فن آوری ها و استراتژی های جدید برای به حداکثر رساندن سطح خدمات و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری به دست آیند. فن آوری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه ( مراقبت وضعیت) (PdM)، چه در خط و چه در بازرسی، کلید این تغییر است زیرا نظارت و کنترل وضعیت دارایی را فراهم می کنند. با این حال، مهم است که از ارتقاء های ریسک دار اجتناب کنید، که ممکن است هیچ تاثیر مثبتی بر هزینه های مزایای تعمیر و نگهداری نداشته باشد، و از این رو ممکن است به کاهش توانایی PdM و در نهایت توقف پیشرفت تعمیر و نگهداری کمک کند. در اینجا اهمیت دارد که به چند جنبه از ارتقا های پیشنهادی مانند بلوغ فن آوری های پیشنهادی توجه شود. همچنین، فرهنگ و سازمان شرکت باید در نظر گرفته شود و به ویژه درک سطح فعلی مدیریت اطلاعات در شرکت بسیار مهم است، جاییکه که می توان از گلوگاهها(عوامل کند کننده) در کسب اطلاعات، انتقال و پردازش مربوط به اطمینان و عملیات تعمیر و نگهداری انتظار داشت . این مقاله روش شناسی را ارائه می دهد که ارزیابی مداوم فن آوری های PdM در رابطه با سناریوهای کسب و کار خاص را ارائه می دهد. این روش اعتبار وتکنیک ها و استانداردهای تجزیه و تحلیل کسب و کارهای نگهداری موجود را یکپارچه می کند ،همواره با در نظر گرفتن تاثیر مثبت که ممکن است اجرای این فن آوری ها داشته باشد. یک ابزار شبیه سازی بحرانی نیز برای مقایسه استراتژی های مختلف PdM ایجاد شده است. مقاله در نهایت توضیح می دهد که چگونه این روش نه تنها تاثیر هزینه های عملیاتی تعمیرات، بلکه همچنین اطلاعات مربوط به تعمیر و نگهداری را نیز در بر دارد.
موضوعات مرتبط
مهندسی و علوم پایه سایر رشته های مهندسی مهندسی صنعتی و تولید
چکیده انگلیسی
Industries are increasingly paying attention to maintenance services, due to the relevance that maintenance is taking as a business and profit centre within the companies. Many of the improvements could be obtained using new technologies and strategies to maximize service level and to reduce the maintenance costs. Predictive maintenance (PdM) technologies, whether on-line or inspection, are key in this change as they provide supervision and control over assets condition. However, it is important to avoid risky upgrades that may have no positive effect on maintenance operations cost-benefits, and hence may serve to underestimate the potential of PdM and finally stop maintenance progress. Here is important to pay attention to several aspects of the proposed upgrades, such as the maturity of the proposed technologies. Also, the culture and organization of the company should be taken into account, and in particular is very important to understand the existing level of information management at the company, where bottlenecks at information acquisition, transmission or processing concerning reliability and maintenance operations can be expected. This paper presents a methodology that provides a continuous assessment of PdM technologies with respect to specific business scenarios. The methodology integrates existing reliability and maintenance business analysis techniques and standards, always having in mind the positive impact that may have the implementation of these technologies. A critical simulation tool is also developed in order to compare different PdM strategies. The paper finally explains how this methodology has a positive impact not only on the cost-effectiveness of maintenance processes, but also on the maintenance information available.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Procedia CIRP - Volume 11, 2013, Pages 193–198