کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
5725204 1609463 2017 3 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Case reportLung herniation after positive pressure ventilation
ترجمه فارسی عنوان
فتق ریوی بعد از ونتیلاسیون با فشار مثبت
کلمات کلیدی
فهرست مطالب مقاله
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

1-1 گزارش موردی

شکل 1: دید کرونال و آگزیال از CT قفسه سینه در 2013 (A و C) اسکار های باقی مانده از لوبکتومی را نشان میدهد. و CT قفسه سینه بعد از ونتیلاسیون با فشار مثبت فتق ریه سمت چپ تحتانی را نشان میدهد. (Bو C)

2- بحث

 
ترجمه چکیده
فتق ریه یک بیماری نادر است که عمدتا به عنوان گزارش موردی در مقالات منتشر شده است. اگر چه توصیفش ازحدود سال 1845 وجود داشته است اما در مورد آن هنوز چیز زیادی نمیدانیم. اغلب بعد از تروما و یا به عنوان یک عارضه جراحی پس از جراحی قفسه سینه دیده می شود، مدیریت اش معمولا به اتیولوژی آن بستگی دارد و در میان افراد متفاوت است. ما یک مورد فتق ریه پس از ونتیلاسیون با فشار مثبت از محل توراکوتومی قبلی را گزارش می کنیم. با توجه به اطلاعات ما، این اولین گزارش است که در آن فتق ریه توسط تهویه مکانیکی ایجاد شده است.
موضوعات مرتبط
علوم پزشکی و سلامت پزشکی و دندانپزشکی پزشکی ریوی و تنفسی
چکیده انگلیسی

Lung herniation is a rare condition which has only been mainly published as case reports in the literature. Although its description has been around since 1845, not much is still known about it. More often seen after trauma or as a surgical complication post thoracic surgery, it's management usually depends on its etiology and varies between individuals. We report a case of lung herniation after positive pressure ventilation from a previous thoracotomy site. To our knowledge, this is the first report where the lung herniation was precipitated by mechanical ventilation.

ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Respiratory Medicine Case Reports - Volume 20, 2017, Pages 61-63
نویسندگان
, , ,