کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7530810 1487592 2016 28 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Aproximación al acoso laboral desde la legislación comparada
ترجمه فارسی عنوان
نزدیک شدن به آزار و اذیت کارگری از زمان مقررات تطبیقی
کلمات کلیدی
آزار و اذیت در محل کار، قوانین در مورد آزار و اذیت در محل کار، درمان قانونی آزار و اذیت در محل کار، آزار و اذیت در محل کار، قوانین آزار و اذیت، درمان قانونی آزار و اذیت در محل کار،
ترجمه چکیده
رفتارهای سوء رفتار که در روابط کار ایجاد می شود توجه پژوهشگران را در زمینه های مختلف به دست آورده است. با این حال، از آنجایی که این یک پدیده مشکالت مربوط به کار است و در دنیای کار مکررا بیشتر شده است، سازمان های بین المللی و ملی حق تجزیه و تحلیل رفتار قانونی علل و عواقب این امر را بررسی کرده اند. بنابراین، مناسب است که نقش قانون را در چنین شرایطی از منظر تنظیم آن و نیز مبارزه با آن شناسایی کنیم. به طور خاص، تحولات قانونی دهه های اخیر باید مورد بررسی قرار گیرد، در حالی که تمرکز و محدوده آن باید به سبب اسناد ناشی از سازمان بین المللی کار، اتحادیه اروپا و آمریکای لاتین ایجاد شود.
موضوعات مرتبط
علوم انسانی و اجتماعی علوم اجتماعی حقوق(قانون)
چکیده انگلیسی
The abusive behavior that takes place in labor relations has gained the attention of researchers in several fields. However, since it is a phenomenon of work-related problematization and is becoming more frequent in the working world, international and national legal agencies have been analyzing the legal treatment of the causes and consequences of this. Therefore, it is fitting to identify the role of the law in such situations from the perspective of regulating it, as well as fighting against it. More particularly, the legal developments of recent decades need to be examined while its focus and scope should be established in the light of documents originated from the International Labour Organization, European Union and Latin America.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Boletín Mexicano de Derecho Comparado - Volume 49, Issue 147, 2016, Pages 71-98
نویسندگان
,