پاتوژن مواد غذایی

در این صفحه تعداد 239 مقاله تخصصی درباره پاتوژن مواد غذایی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI پاتوژن مواد غذایی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پاتوژن مواد غذایی; Acetic acid (PubChem CID:176); Citric acid (PubChem CID:311); lactic acid (PubChem CID:612); sodium decanoate (PubChem CID:4457968); trisodium phosphate (PubChem CID:24243); Organic acids; Trisodium phosphate; Immersion; Meat color; Decontamination; Foodb
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پاتوژن مواد غذایی; Foodborne pathogens; Spoilage fungi; Thymus vulgaris; Essential oil; Antifungal and antioxidant activityPathogènes alimentaires; Champignons dégradant les aliments; Thymus vulgaris; Huile essentielle; L’activité antifongique et antioxydante