میزان تخمک گذاری

در این صفحه تعداد 91 مقاله تخصصی درباره میزان تخمک گذاری که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI میزان تخمک گذاری (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: میزان تخمک گذاری; ANOVA; analysis of variance; BA; break area; BCAA; branched chain amino acids; CIDR; controlled intravaginal release device; CL; corpora lutea; CT; condensed tannins; cv; cultivar; DM; dry matter; cm; centimetre; DOMD; digestible organic matter in the dry
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: میزان تخمک گذاری; CL; corpora lutea; CT; condensed tannins; cv.; cultivar; D; deer; DM; dry matter; DMI; dry matter intake; DOMD; digestible organic matter in the dry matter (g)/100 g DM; EAA; essential amino acid; FEC; faecal nematode egg counts; GI; gastrointestinal; IR