فسفرانسنس

در این صفحه تعداد 696 مقاله تخصصی درباره فسفرانسنس که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI فسفرانسنس (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فسفرانسنس; Fluorescence; Phosphorescence; Ground states and excited states; Energy level model; Stokes shift; Down conversion; Photochromism; Solvatochromism; Aggregation Induced Emission (AIE); Fluorescencia; Fosforescencia; Estados base y estados de excitación; M
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فسفرانسنس; aBL; antimicrobial blue light; AgNPs; silver nanoparticles; AlPcCl; chloroaluminium phthalocyanine; AMP; ampicillin; AMPs; natural antimicrobial peptides; ATP; adenosine triphosphate; AgNPs; silver nanoparticles; AuNPs; gold nanoparticles; Au@Ag; coreshel