تولید برق

در این صفحه تعداد 758 مقاله تخصصی درباره تولید برق که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ترجمه شده تولید برق
مقالات ISI تولید برق (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تولید برق; BC; base case; BM; biomass; CASS; Chinese Academy of Social Sciences; CCS; carbon capture and storage; ETRI; Economic & Technology Research Institute; EV; electric vehicle; EVCD; electric vehicle charging demand; EVMLG; electric vehicle plus multi-region
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تولید برق; Anaerobic digestion; Biogas power generation; Biomass gasification; Biomethane; Energy sources; Energy vectors; Heat generation; Lignocellulosic energy production; Power generation; Renewable energy; Syngas production;