Prunus persica

در این صفحه تعداد 178 مقاله تخصصی درباره که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: Carbohydrates; Metabolism; Peach leaf curl; Photosynthesis; Prunus persica; Taphrina deformans; AGP; ADP-glucose phosphorylase; A6PR; NADP-dependent aldose-6-phosphate reductase; PLC; peach leaf curl; PEPC; phosphoenolpyruvate carboxylase; Rubisco; ribulo
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: Prunus persica; Response surface methodology; Dietary fibre; Functional properties; Physicochemical characterization; aW; water activity; DF; Dietary fibre; RSM; Response surface methodology; RW; Retained water; SC; Swelling capacity; WHC; Water holding c