آشنایی با موضوع

ترکیب بیوشیمی پلاسمای سمینال (SP) بسیار پیچیده و متغیر در میان گونه ها است. پیشرفت در فن آوری های تولید مثل، SP را به عنوان یک محیط محافظتی مواد غذایی برای سلول های اسپرم معلق در آن نشان می دهد و برخی از اجزای SP برای متابولیسم اسپرم و همچنین عملکرد اسپرم، بقا و حمل و نقل در دستگاه تناسلی زن بسیار مهم است.
در این صفحه تعداد 374 مقاله تخصصی درباره پلاسمای سمینال که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI پلاسمای سمینال (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پلاسمای سمینال; ABC; Ammonium bicarbonate; BSA; Bovine serum albumin; D.A.R.T.'S; Disposable Automated Research Tips; DTT; Dithiotreitol; ELISA; Enzyme-linked immunosorbent assay; FDR; False-discovery rate; FPLC; Fast liquid chromatography; Fc; Constant region of immunog
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پلاسمای سمینال; Seminal fluid; Cervical epithelial cells; Cytokines; Inflammation; ALK; activin-like kinase; BMP; bone morphogenetic protein; BSA; bovine serum albumin; CSF2; colony stimulating factor-2; CCL; chemokine (C-C motif) ligand; DMEM; Dulbecco's minimal essen