اموال ساختاری

در این صفحه تعداد 97 مقاله تخصصی درباره اموال ساختاری که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI اموال ساختاری (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: اموال ساختاری; AGU; anhydrous glucose units; ANOVA; analysis of variance; CLWMS; cross-linked waxy maize starch; cyclic-MSMP; cyclic-monostarch phosphate; db; dry basis; DSC; differential scanning calorimeter; DSMP; distarch monophosphate; MSDP; monostarch diphosphate;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: اموال ساختاری; AAG; Aspergillus niger amyloglucosidase; ATR-FTIR; attenuated total reflectance-Fourier transform infrared; 13C CP/MAS NMR; 13C cross-polarisation magic-angle spinning nuclear magnetic resonance; DSC; differential scanning calorimetry; PPA; porcine panc