نگهداری از دست دادن وزن

در این صفحه تعداد 22 مقاله تخصصی درباره نگهداری از دست دادن وزن که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI نگهداری از دست دادن وزن (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: نگهداری از دست دادن وزن; Motivational interviewing; Outcome measure; Planning; Weight loss maintenance; Behavior change counselling; Lifestyle change;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: نگهداری از دست دادن وزن; MW; Metabolically Well; MUW; Metabolically UnWell; BMI; Body Mass Index; MURDOCK; Measurement to Understand the Reclassification of Disease of Cabarrus/Kannapolis; HDL-C; High Density Lipoprotein Cholesterol; HOMA-IR; Homeostatic Model Assessment; PCA; Pr