مهران مدیری با "گل یا پوچ" به شبکه نمایش خانگی باز می‌گردد!

مهران مدیری، هنرمند محبوب کشورمان که با برنامه‌های پرمخاطبی مانند "دورهمی" و "نود شب" در تلویزیون ایران شناخته می‌شود، این بار با یک مسابقه جدید به نام "گل یا پوچ" به شبکه نمایش خانگی باز می‌گردد.

رونمایی از پوستر و دکور

در آستانه پخش این مسابقه، از پوستر اصلی "گل یا پوچ" که توسط مجید کاشانی طراحی شده و دکور مسابقه که برگرفته از قهوه‌خانه‌های قدیمی با نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای است، رونمایی شد.

زمان پخش

"گل یا پوچ" از 7 مرداد به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

گل یا پوچ

رقابت گروهی با چهره‌ای‌های جدید

در این مسابقه، گروه‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. تاکنون اسامی شرکت کنندگان "گل یا پوچ" منتشر نشده است، اما این مسابقه مردمی است و شرکت کنندگان از میان افرادی انتخاب شدند که از طریق فراخوان مهارت خود را به سازندگان مسابقه نشان دادند.

شیوه بازی

"گل یا پوچ" یک بازی گروهی است که در هر دوره بازی دو تیم 3 نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و با این بازی و تکنیک‌هایی که هر کدام دارند، تصویر تازه‌ای از بازی گل یا پوچ را ارائه می‌دهند.

عوامل برنامه

  • اجرا: مهران مدیری
  • کارگردان: نیک یوسفی
  • تهیه‌کننده: علی اسدزاده
  • مجری طرح: محمد اسدزاده
  • مدیر هنری: فرید ناظرفصیحی
  • و...

"گل یا پوچ" جدیدترین ساخته مهران مدیری است که با فضایی شاد و مفرح، می‌تواند خاطرات خوشی را برای مخاطبان رقم بزند.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد