آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم

در ادامه، به بررسی روش‌هایی می پردازیم که به شما این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به اشتراک پرمیوم اسپاتیفای، آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را دانلود کرده و به آنها گوش دهید. این روش‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به طور رایگان از مزایای اسپاتیفای بهره‌مند شده و لذت ببرید.

 

با وجود محدودیت‌های مرتبط برای دسترسی به برخی از خدمات آنلاین در ایران، شما می‌توانید اکانت پرمیوم بسیاری از اکانت‌های خارجی از جمله اکانت اسپاتیفای را بخرید و از امکانات متنوع این سرویس استفاده کنید. شرکت‌های مختلفی از جمله ایرانیکارت هستند که با استفاده از خدمات آن‌ها دسترسی به اکانت‌های خارجی مانند اسپاتیفای را امکان‌پذیر کرده‌اند. علاوه بر این شما می‌توانید بدون خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای نیز به دانلود آهنگ‌های این پلتفرم و گوش دادن به آن‌ها مشغول شوید

آیا دانلود آهنگ از اسپاتیفای امکان پذیر است؟

از آنجایی که اسپاتیفای دارای 2 اکانت پرمیوم و رایگان است شما می‌توانید با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای از طریق ایرانیکارت آهنگ‌ها را دانلود کرده و در حالت آفلاین به آن‌ها گوش دهید. این قابلیت برای اکانت رایگان اسپاتیفای امکان‌پذیر نیست. پس ناچار هستید از پلتفرم‌های دیگر غیر از اسپاتیفای به دانلود موسیقی‌های مورد علاقه خود مشغول شوید که در ادامه به توضیح هر یک پرداخته می‌شود.

برای دانلود موسیقی از اسپاتیفای، می‌توانید با خرید اکانت پرمیوم آن، از برنامه موبایل یا تبلت خود به عنوان یک اشتراک‌دهنده استفاده کنید و آهنگ‌های مورد نظر خود را بر روی دستگاه دانلود کرده و در حالت آفلاین گوش داده یا از آن‌ها استفاده کنید.

نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم

دانلود آهنگ از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم با انجام مراحل زیر امکان‌پذیر است:

  1. ابتدا اپلیکیشن NoteBurner را دانلود و در گوشی همراه خود آن را نصب کنید. پس از نصب و بازکردن اپلیکیشن، یک نوار جستجو و کادر مستطیلی شبیه درگ کردن را مشاهده خواهید کرد.

  2. اسم آهنگ مورد نظر در اسپاتیفای را وارد کرده و آن را جستجو کنید. همچنین می‌توانید لیست پخش یا موزیک مورد نظر خود را در اسپاتیفای درگ کرده و در کادر ذکر شده، رها کنید. سپس روی علامت + کلیک کنید.

  1. مراقب باشید نام موزیک و آهنگ مورد نظر خود را به درستی وارد کرده باشید و سپس روی ok کلیک کنید.

  2. روی setting یا تنظیمات در بالای صفحه سمت راست کلیک کرده و سپس تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید کیفیت صدا، محل ذخیره فایل و حالت‌های دیگر را انتخاب کنید.

  1. زمانی که تنظیمات دلخواه شما انجام شد، روی Convert کلیک کنید. سپس موزیک‌های شما در تب Converting در برنامه NoteBurner در دسترس خواهند بود. می‌توانید به آن‌ها در حالت آفلاین دسترسی داشته باشید.

روش های دانلود آهنگ از Spotify با آیفون

برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای بر روی گوشی Iphone مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برنامه اسپاتیفای را در گوشی همراه خود نصب کرده و وارد اکانت پرمیوم خود شوید.

  2. به قسمت Your Library در سمت راست رفته و سپس آلبوم یا لیست موسیقی خود را انتخاب کنید.

  3. برای دانلود آهنگ‌ها تنها کافی است که روی فلش رو به پایین ضربه بزنید.

همچنین برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای بدون خرید اکانت پرمیوم بر روی گوشی آیفون می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

اپلیکیشن AudBite Spotify Music Converter را دانلود کرده و با استفاده از آن به دانلود آهنگ از اسپاتیفای بپردازید. این اپلیکیشن برای دانلود آهنگ، آلبوم، لیست‌های پخش، کتاب‌های صوتی و آثار هنرمندان طراحی شده است. موسیقی Spotify را به فرمت‌های محبوب از جمله MP3، WAV، FLAC، M4B، M4A و AAC تبدیل کنید. به این صورت با حفظ کیفیت آهنگ آن را دانلود کرده و می‌توانید در حالت آفلاین به آن گوش دهید.

نحوه دانلود اهنگ از اسپاتیفای در اندروید

با انجام مراحل زیر می‌توانید از طریق اندروید، آهنگ مورد نظر خود در اسپاتیفای را دانلود کنید.

  1. ابتدا آهنگ‌های مورد علاقه خود را به پلی لیست یا آهنگ‌های مورد علاقه (Liked Songs) اضافه کنید.

  2. آهنگ مورد نظر خود را پیدا کرده روی دکمه سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

  3. به صفحه اصلی اسپاتیفای برگشته و روی Your Library کلیک کنید.

  4. در لیست پخش آهنگی که اضافه کرده‌اید را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

  5. برای دانلود لیست پخش، دکمه دانلود به شکل فلش رو به پایین را فشار دهید.

به این صورت می‌توانید کل آلبوم‌ها، آهنگ‌های مورد علاقه، رادیو هنرمندان، رادیو آهنگ و پادکست‌ها را با انجام این مراحل و ضربه زدن بر روی نماد فلش رو به پایین دانلود کنید.

دانلود موسیقی از Spotify بدون Premium بر روی کامپیوتر

برای دانلود موسیقی و موزیک اسپاتیفای بدون خرید اکانت پرمیوم بر روی کامپیوتر لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد سایت AudKit SpotiLab شوید. یا اپلیکیشن آن را بر روی دسکتاپ نصب کرده و سپس آن را اجرا کنید. آهنگ یا آلبومی که قصد دارید بدون خرید اکانت پرمیوم به آن گوش دهید، انتخاب کنید. سپس آن را به صفحه AudKit SpotiLab درگ کنید، یا url را کپی کرده و آن در نوار جستجوی AudKit SpotiLab قرار دهید. سپس روی دکمه + کلیک کنید.

  2. در منوی سمت راست AudKit SpotiLab و در تب Convert روی Preferences کلیک کنید. اکنون می‌توانید تنظیمات مورد نظر را انجام دهید. برای حفظ کیفیت خروجی اصلی آهنگ های Spotify، می‌توانید فرمت خروجی را روی MP3، بیت را روی 320 کیلوبیت بر ثانیه و نمونه را روی 48000 هرتز تنظیم کنید. فراموش نکنید که حتما روی دکمهok کلیک کنید تا تنظیمات مورد نظر شما ذخیره گردد.

به این صورت می‌توانید به آهنگ‌های اسپاتیفای در کامپیوتر، بدون خرید اکانت پرمیوم دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت، اکانت پرمیوم اسپاتیفای را دانلود کرده و بدون نیاز به نصب سایر اپلیکیشن‌ها و به صورت مستقیم در اپلیکیشن اسپاتیفای به آهنگ‌های مورد نظر خود گوش دهید.

 

شما میتوانید با خرید اکانت ترایال اسپاتیفای از ایرانیکارت تا ۳۱ دسامبر (۱۰ دی ماه) با کد تخفیف SPOTIFY-DEC به جای فعالسازی اکانت یک ماهه، اکانت اسپاتیفای خود را به صورت ۳ ماهه فعال کنید. در اینصورت به جای پرداخت ۵ دلار می توانید با پرداخت ۳ دلار سفارش خود را از طریق پنل خود در ایرانیکارت ثبت کنید.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان