سحر گلدوست، از تئاتر شیراز تا بازی در فیلم فرهادی و سریال "در انتهای شب"

سحر گلدوست، بازیگر نقش ثریا در سریال "در انتهای شب" که این روزها حسابی مورد توجه قرار گرفته، از جمله چهره‌های جدید و درخشان سینمای ایران است که با بازی در فیلم "قهرمان" به کارگردانی اصغر فرهادی، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

از تئاتر شیراز تا بازی در فیلم فرهادی

سحر گلدوست فعالیت هنری خود را از تئاتر شیراز آغاز کرد و پس از سال‌ها تلاش و پشتکار، در سال 1400 با حضور در کلاس‌های بازیگری موسسه بامداد به مدیریت پریسا بخت‌آور، مسیر جدیدی را در عرصه بازیگری حرفه‌ای برای خود رقم زد. این امر، نقطه عطفی در زندگی هنری او بود و باعث شد تا برای بازی در فیلم "قهرمان" به کارگردانی اصغر فرهادی انتخاب شود.

نقش‌آفرینی در "قهرمان" و نامزدی در جشن حافظ

سحر گلدوست با ایفای نقش "فرخنده" در فیلم "قهرمان"، توانایی و استعداد خود را به بهترین نحو به نمایش گذاشت و به خوبی از پس این نقش برآمد. بازی درخشان او در این فیلم، نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد و او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشن حافظ کرد.

سحر 1 (1)

حضور در سریال "در انتهای شب"

سحر گلدوست پس از موفقیت در فیلم "قهرمان"، در سریال "در انتهای شب" به ایفای نقش "ثریا" پرداخت. او در این سریال، نقش زنی مطلقه را بازی می‌کند که پس از جدایی از همسرش، به بهنام، شخصیت اصلی مرد سریال، نزدیک می‌شود و رابطه‌ای عاطفی بین آنها شکل می‌گیرد.

سحر 1

مصاحبه با سحر گلدوست

سحر گلدوست در گفتگوی اختصاصی، درباره فعالیت‌های هنری خود و نقش‌آفرینی در فیلم "قهرمان" و سریال "در انتهای شب" صحبت کرد.

  • خانم گلدوست، از تجربه‌تان در فیلم "قهرمان" بگویید.

کار کردن با اصغر فرهادی، تجربه‌ای بی‌نظیر و ارزشمند برای من بود. ایشان کارگردانی بسیار دقیق و نکته‌سنج هستند و از بازیگران خود بهترین بازی‌ها را می‌گیرند. من از ایشان و همچنین خانم بخت‌آور که به من اعتماد کردند و این فرصت را به من دادند، بسیار سپاسگزارم.

  • شما بازیگری را از چه زمانی و چگونه آغاز کردید؟

من پنج سال است که به طور حرفه‌ای در تئاتر فعالیت می‌کنم. "قهرمان" اولین حضور من در مقابل دوربین بود و تحصیلات آکادمیک در رشته بازیگری ندارم. اما در کلاس‌های بازیگری موسسه بامداد شرکت کرده‌ام.

  • خانواده شما چه نقشی در ورودتان به عرصه بازیگری داشتند؟

خانواده من در زمینه سینما فعالیت ندارند و من به تنهایی این مسیر را انتخاب کردم.

منبع: خبر فوری

کپی شد
دیدگاه
  • ستاره از کرج هستم؛؛

    سلام و علیکم؛؛ای کاش به صورت فیلم ویا ویدیو کمی از بیوگرافی آن را پخش می کردید؛؛و البته به شرطی که سانسور نشده باشد و امکان دانلود کردن را داشته باشد؛؛اگر لطفا برای همیشه عمل کردید و انجام دادید سالم باشید؛؛ممنون و متشکرم؛؛

  • یوسف

    هرچی بازیگربدقیافه که سفارشی هستند وارد سینماو سریال ها شدن حتما دلیلش این که مردها تحریک نشن

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد