پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و مدیریتی در ایران

پارمیس توسعه دهنده کسب و کارهای داخلی و خارجی در این مقاله به معرفی مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار انبار و نرم افزار حسابداری تولیدی به طور کامل پرداخته است.

 

پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و مدیریتی در ایران

پارمیس توسعه دهنده کسب و کارهای داخلی و خارجی در این مقاله به معرفی مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار انبار و نرم افزار حسابداری تولیدی به طور کامل پرداخته است.

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

اگر بخواهیم در سطح ابتدایی و همینطور جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی را به شما معرفی کنیم باید بگوییم کلیه فروشگاه های بازرگانی که به صورت عمده محصولات خود را خریداری میکنند اما آن‌ها را به صورت جزئی و خرده به فروش می‌رسانند برای مدیریت حساب‌های مالی خود احتیاج به یک نرم افزار حسابداری دارند تا با مدیریت حساب‌های مالی خود از بروز ضرر و زیان‌های مالی جلوگیری کنند در چنین شرایطی است که لزوم استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس اهمیت می‌یابد.

اکنون می‌خواهیم کمی پیچیده‌تر به معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی بپردازیم اگر بخواهیم طرز کار و عملکرد نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس را توضیح دهیم باید بگوییم که در هر فروشگاهی امور مالی مربوط به سازمان یا فروشگاه چه چیزهایی هستند.

این امور مالی عبارتند از لیست فروش، حقوق پرداختی به کارمندان، پرداخت‌های بانکی و مواردی از این قبیل. در نتیجه امروز فروشگاه‌ها یا سازمان‌ها برای تسهیل مدیریت حساب‌های مالی خود از یک سیستم جامع و نوین کامپیوتری به نام نرم افزار حسابداری فروشگاهی استفاده می‌کنند که نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس یکی از انواع این نرم افزارها است.

دلیل انتخاب نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

کسی که یک فروشگاه یا سازمان راه اندازی می‌کند قصد دارد به کسب درآمد و سود بپردازد و در کنار این کسب درآمد و سود خدماتی را به مردم ارائه دهد اگر مدیر فروشگاه بدون توجه به حساب‌های مالی خود اقدام به کسب درآمد کند قطعاً در آینده‌ای نه چندان دور با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد این مشکلات به مرور زمان رخ خواهد داد و ممکن است فروشگاه طی یک یا دو ماه و شاید هم بیشتر مجبور به پرداخت ضرر و زیان‌های مالی زیادی شود و این امر دلیلی نخواهد داشت جز عدم توجه به یادداشت و بررسی حساب‌های مالی فروشگاه.

حسابداری فروشگاه از دیرباز نیز مرسوم بوده است و به صورت دستی و کاملاً ابتدایی و در سیستم‌های دفتری که تنها صاحب مغازه و سوپرمارکت از آن اطلاع داشتند اطلاعاتی شامل لیست خرید و فروش و مقدار سود یادداشت می‌شد اما امروزه این سیستم پیچیده‌تر شده و گسترش یافته و در فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر مدیریت فروشگاه، فروشندگان و صندوقدارهای فروشگاه نیز می‌توانند به صورت یکپارچه به کلیه اطلاعات مالی مجموعه که در نرم افزار ثبت شده دسترسی داشته باشد.

نقاط قوت نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای دسترسی به موجودی انبار نیز کاربرد دارد و می‌تواند نوعی نرم افزار انبار نیز محسوب شود اما توجه داشته باشید که دسترسی به موجودی انبار زمانی اهمیت می‌یابد که فروشگاه شما یک فروشگاه مربوط به فروش محصولات فیزیکی باشد تا پیش از اتمام موجودی محصولات مدیر مجموعه بتواند کسری محصول را جبران نماید اما در فروشگاهی که مربوط به خریداری محصولات آنلاین است مسئله‌ای به نام‌ موجودی انبار مطرح نمی‌شود و اهمیتی ندارد چرا که محصولات آنلاین مثل خرید کتاب پی دی اف یا دانلود یک موسیقی تنها یک بار در سایت بارگذاری می‌شود و می‌توان میلیون‌ها بار آن را خریداری یا دانلود کرد.

همانطور که میدانید هنگام خرید از فروشگاه‌ها فاکتور خریدی به شما تحویل داده می‌شود این فاکتور خرید شاید برای ما اهمیت چندانی نداشته باشد اما برای صاحب فروشگاه بسیار مهم تلقی می‌شود چرا که اطلاعاتی شامل قیمت محصول، میزان تخفیف آن، تعداد محصول به فروش رفته، تاریخ خرید و مواردی از این قبیل در آن ذکر شده است که برای مدیریت حساب‌های مالی فروشگاه بسیار مهم است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس دارای اعلان‌هایی است که به شما یادآوری می‌کند بدهکاری و بستانکاری ‌های مجموعه را پرداخت یا دریافت کنید که این امر در محاسبه سود دهی ماهانه بسیار مهم است.

از آنجایی که قوانین مالیاتی سالیانه یا حتی ماهیانه و به طور مداوم در حال تغییر هستند و نرم افزار حسابداری فروشگاهی شما باید به صورت یکپارچه با قوانین کشور هماهنگی داشته باشد تا محاسبه‌های مالیاتی مجموعه با سامانه مودیان به درستی انجام گیرد چرا که موضوع مالیات بر ارزش افزوده در مجموعه‌های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس قادر است حقوق کارمندان مجموعه را به درستی و با نهایت دقت محاسبه کند حال این حقوق می‌تواند به صورت ثابت باشد یا به صورت پورسانتی و غیره.

مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

از جمله مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت اطلاعات مشتریان همراه صورتحساب آنها

  • امکان صدور پیش فاکتور برای مشتریان

  • صدور فاکتور چاپی و ذخیره آن در سیستم

  • ثبت چک در سیستم و افزودن یادآور برای پاس کردن آن

  • امکان اتصال به دستگاه بارکدخوان

  • امکان دسترسی به موجودی انبار و کنترل آن

  • ارائه گزارشات فروش به صورت روزانه ماهانه سالانه و غیره

  • محاسبه حقوق پرداختی به کارمندان

در نهایت باید بگویم که ما از نرم افزار حسابداری پارمیس این توقع را داریم که با ساپورت موارد گفته شده بتواند سود و درآمد خالص ماهیانه یا سالیانه و غیره را به صورت دقیق به ما ارائه دهد که چنانچه اطلاعات گفته شده پیش از این یعنی لیست خرید و فروش و میزان مالیات و غیره به درستی در نرم افزار محاسبه و وارد نشود نمی‌توانیم انتظار خروجی صحیحی را از نرم افزار داشته باشیم.

معرفی جامع نرم افزار انبار پارمیس

اگر بخواهیم به طور جامع یک نرم افزار انبار و کاربرد آن را معرفی کنیم باید بگوییم که نرم‌افزار انبار در واقع یک سیستم کامپیوتری نوین محسوب می‌شود که بدون دخالت نیروی انسانی موجودی انبار شما را کنترل کرده و به شما کمک می‌کند که در هر زمان و مکانی بتوانید به سریع‌ترین روش ممکن کالاها را از اموال خود ترخیص کنید یا از مواد فاسد شدنی اطمینان حاصل کنید و همچنین با استفاده از بارکد و شماره سریال محصول به راحتی بتوانید کالای مورد نظر خود را در انبار پیدا کنید.

مزایای نرم افزار انبار پارمیس

از جمله مزایای استفاده از نرم افزار انبار پارمیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان صدور رسید و حواله از ویندوز و اندروید یعنی شما حتی می توانید با در دست داشتن یک تبلت یا گوشی موبایل که به نرم افزار پارمیس کانکت شده حواله انبار را صدور و چاپ کنید.

  • همچنین در یک نرم افزار انبار پارمیس امکان ثبت انبارداری در دوره زمانی مختلف وجود دارد که به عنوان یکی از نقاط قوت نرم افزار انبار حساب میشود.

  • ارائه گزارشات دقیق از موجودی انبار که امکان تصمیم گیری را برای مدیران مجموعه تسهیل می کند.

  • امکان معرفی کالا با توجه به ویژگی‌های آن نظیر رنگ بو اندازه سایز بارکد و ...

  • امکان مشخص کردن مکان محصول در انبار با توجه به مشخصات آن

  • قابلیت ارائه جایگزین کالا در صورت کسری موجودی

کاربرد و ویژگی نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس

نرم افزار حسابداری تولیدی به شما کمک می‌کند که کلیه فرایند تولید را به صورت مکانیزه و سریع‌تر و بدون خطای انسانی انجام دهید حال مواردی که در فرایند تولید توسط نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس انجام می‌شوند کدامند؟

  • تهیه فرمول ساخت و مانیتور خط تولید

  • تامین مواد اولیه انبارداری

  • مدیریت سفارشات

  • تعیین قیمت تمام شده محصول

  • محاسبه حقوق کارکنان

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس کدامند؟

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس عبارتند از:

  • اطلاع و محاسبه دقیق از قیمت کالا و مواد اولیه

  • جلوگیری از اتلاف سرمایه و در نهایت کسب سود بیشتر

  • امکان نظارت دقیق بر ورودی و خروجی محصولات از انبار

  • برنامه ریزی دقیق برای تهیه مواد اولیه

  • مدیریت جامع انبار و تعیین کسری ها در زمان مورد نظر

نتیجه‌گیری

در نهایت با توجه به ویژگی‌ها و کاربردها و مزایایی که برای انواع نرم افزار حسابداری پارمیس عنوان کردیم در صورتی که قصد دارید مدیریت حساب‌های مالی مجموعه خود را سر و سامان بخشید و همچنین گامی مثبت در جهت کاهش ضرر و زیان‌های مالی بردارید و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید می‌توانید نرم افزار انبار پارمیس را برای داشتن یک انبار هوشمند انتخاب کنید و یا اینکه اگر دارای یک فروشگاه بزرگ هستید از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس برای کسب یک تجربه شیرین از سوددهی بیشتر و بهتر استفاده نمایید و یا چنانچه صاحب یک مجموعه تولیدی هستید برای کاهش ضریب خطای انسانی و کسب سود بیشتر از انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس غافل نشوید.

برای خرید نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری فروشگاهی یا نرم افزار انبار و سامانه مودیان پارمیس می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۷۷۵۸ تماس حاصل کنید و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه نمایید.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد