تحلیلگران ارز دیجیتال: صعود بیت کوین تا پاییز بعید است؟!

بازار ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه بوده و بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو، شاهد افت قابل توجهی در قیمت خود بوده است. در این میان، تحلیلگران مختلف نظرات متفاوتی در مورد چشم‌انداز آینده این بازار ارائه می‌کنند.

تحلیل کوون از روند نزولی بیت کوین

بنجامین کوون، استراتژیست و تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، در تحلیل اخیر خود به بررسی روند نزولی بیت کوین در سال ۲۰۱۹ پرداخته و معتقد است که الگوی مشابهی در حال تکرار شدن است.

  • کف قیمتی دیرتر: کوون با بررسی چارت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند که ممکن است ۲۰۲ روز طول بکشد تا بیت کوین از روند نزولی فعلی خارج شود. این در حالی است که این روند نزولی تاکنون ۱۱۴ روز به طول انجامیده است.
  • پاییز سخت در انتظار: بر اساس این تحلیل، احتمالاً روند نزولی بیت کوین تا اکتبر (مهر-آبان) ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاران باید تا آن زمان منتظر ثبات در بازار باشند.

احتمال انحراف از الگو

با این حال، کوون تاکید می‌کند که این فقط یک تحلیل است و ممکن است بازار دقیقاً مطابق الگوی سال ۲۰۱۹ عمل نکند.

پیام برای سرمایه‌گذاران

این تحلیل نشان می‌دهد که احتمال صعود بیت کوین تا پاییز ضعیف است و سرمایه‌گذاران باید برای یک دوره طولانی‌تر صبر کنند تا شاهد رشد قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال باشند.

نکات مهم

  • طبق تحلیل کوون، بیت کوین ممکن است تا اکتبر (مهر-آبان) در روند نزولی باقی بماند.
  • این تحلیل بر اساس الگوی نزولی سال ۲۰۱۹ انجام شده است، اما ممکن است بازار دقیقاً مطابق آن عمل نکند.
  • سرمایه‌گذاران باید برای یک دوره طولانی‌تر صبر داشته باشند تا شاهد رشد قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال باشند.

منبع: ارزدیجیتال

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد