آغاز پیش فروش وانت پراید ۱۵۱: شروط ویژه برای خریداران در دی‌ماه ۱۴۰۲

به مناسبت پایان سال و آغاز سال جدید، گروه خودروسازی سایپا با افتخار آغاز پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام می‌نماید. این پیش فروش با ارائه شرایط ویژه نقدی، فرصتی مناسب برای خریداران فراهم می‌آورد.

طرح جدید پیش فروش وانت پراید سایپا ۱۵۱

با افتخار و به منظور رفاه حال مشتریان، طرح جدید پیش فروش وانت پراید سایپا ۱۵۱ از امروز شنبه فعال شده و تا تیرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. این طرح با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تمام علاقمندان به خودروهای کاربردی و مقرون به صرفه راه‌اندازی شده است.

شروع پیش فروش نقدی

از امروز شنبه، مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ از ساعت ۱۲، شروع پیش فروش نقدی وانت پراید سایپا ۱۵۱ آغاز گردیده است. خریداران محترم می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس www.sipa.ir، به راحتی و با انتخاب گزینه‌های مورد نظر، اقدام به خرید خودروی خواسته شده نمایند.

شرایط پیش فروش

برای اطلاع از شرایط پیش فروش، خریداران می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا مراجعه کرده یا از سایت اینترنتی استفاده نمایند. در این دوره پیش فروش، تا زمان تکمیل ظرفیت، فرصتی مناسب جهت خرید وانت پراید سایپا ۱۵۱ با قیمت ویژه نقدی برای علاقه‌مندان فراهم گردیده است.

جدول زمانبندی پیش فروش:

  • شروع پیش فروش: ۱۴۰۲/۱۰/۲۳، ساعت ۱۲

  • پایان پیش فروش: تا زمان تکمیل ظرفیت

  • تحویل خودروها: تیرماه ۱۴۰۳

منبع: تجارت نیوز

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد