"تگزاس 3" با فتح گیشه در خرداد، رکورد فروش این ماه را از آن خود کرد!

سینمای ایران در هفته سوم خرداد شاهد فروش پر رونقی بود و در مجموع 46 میلیارد و 482 میلیون تومان به دست آورد. این رقم نشان دهنده استقبال چشمگیر تماشاگران از فیلم‌های روی پرده در این مقطع زمانی است.

در این میان، فیلم کمدی "تگزاس 3" با اقتدار در صدر جدول فروش قرار گرفت و با فروشی بیش از 26 میلیارد و 469 میلیون تومان، عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کرد. "خجالت نکش 2" و "مست عشق" نیز به ترتیب با فروش بیش از 9 میلیارد و 123 میلیون تومان و 3 میلیارد و 349 میلیون تومان، در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

علاوه بر این، 5 فیلم دیگر نیز در این هفته فروش میلیاردی داشتند: "تمساح خونی"، "سال گربه"، "عطرآلود"، "بی‌بدن" و "آسمان غرب" به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است که در این هفته 874 هزار و 165 نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده در سینماهای سراسر کشور نشستند. جمعه 11 خرداد با فروش بیش از 12 میلیارد و 151 میلیون تومان، پررونق‌ترین روز هفته و سه‌شنبه 22 خرداد با 276 هزار و 468 نفر، پرمخاطب‌ترین روز از نظر تعداد تماشاگر بود.

این آمار نشان‌دهنده رونق دوباره سینماها پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ای از رکود است. با اکران فیلم‌های جدید و متنوع در ژانرهای مختلف، به نظر می‌رسد که گیشه سینما در تابستان امسال روزهای پررونقی را در پیش داشته باشد.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان