برنامه جمع بندی یک ماهه کنکور؛ بهترین نتیجه در فرصتی کوتاه

یکی دو ماه باقی‌مانده تا کنکور حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین دوران برای کنکوری‌ها است.

نحوه مطالعه شما در این یک ماه پیش از کنکور، موفقیت یا شکست شما در آزمون سراسری را تعیین می‌کند. فرقی نمی‌کند که دانش‌آموز سطح بالا یا متوسط باشید؛ جمع‌بندی در یک ماه قبل از آزمون کنکور اصلی‌ترین کاری است که باید در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید. در ادامه تعدادی از راهکارهای موثر برای اجرای برنامه جمع بندی یک ماهه کنکور را بررسی خواهیم کرد. اگر به دنبال بهترین روش‌های جمع‌بندی در یک‌ماهه باقی‌مانده به آزمون سراسری هستید، مطالعه این مطلب شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

استفاده از کتاب‌های جمع‌بندی؛ موثرترین راهکار برای اجرا برنامه جمع بندی کنکور در یک ماه

مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی کنکور، شرایطی را برای داوطلبان آزمون سراسری فراهم می‌کنند تا با حل کردن تست‌هایی کاملا منطبق بر استانداردهای کنکور، آمادگی لازم برای شرکت کردن در این آزمون را به دست بیاورند. این کتاب‌ها به تفکیک دروس و پایه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. موارد زیر ازجمله بهترین مجموعه‌های جمع‌بندی هستند که با فراهم آوردن تست‌های استاندارد و نکات کلیدی، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا برای کنکور آمادگی لازم را داشته باشند:

  • سری کتاب‌های جمع‌بندی قلم چی
  • کتاب‌های آزمونیوم و جمع‌بندی مهروماه
  • کتاب جمع‌بندی خیلی سبز
  • آزمون پلاس و دور دنیا در ۴ ساعت گاج

ساختار محتوایی کتاب‌های آزمون و جمع‌بندی شامل آزمون‌های شبیه‌سازی‌شده، پاسخ‌نامه تشریحی و نکات و فرمول‌های جمع‌بندی می‌شود. شما داوطلبان عزیز برای صرفه‌جویی در وقت ارزشمند خود قبل از کنکور، می‌توانید به خرید کتاب جمع بندی خیلی سبز و سایر کتاب‌های جمع‌بندی از طریق سایت فروشگاهی ماز مارکت بپردازید. با این کار خیلی سریع به کتاب موردنظر خود دسترسی پیدا کرده و جمع‌بندی را آغاز می‌کنید.

کتاب جمع‌بندی فیزیک تجربی خیلی سبز؛ کتابی مناسب برای جمع‌بندی درس فیزیک کنکور

 

شرکت کردن در آزمون‌های آزمایشی؛ برای شبیه‌سازی شرایط کنکور

هر ساله موسسات مختلفی اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی می‌کنند. داوطلبان کنکور سراسری با شرکت در این آزمون‌ها میزان تسلط خود بر مباحث کنکور را سنجیده و همچنین وضعیتشان را با سایر رقبا مقایسه می‌کنند. یکی دیگر از مزایای شرکت در این آزمون‌ها، قرار گرفتن در محیط و شرایطی بسیار مشابه با کنکور سراسری است. ازجمله موسسه‌هایی که آزمون‌های آزمایشی و شبیه‌ساز کنکور سراسری را برگزار می‌کنند، این مجموعه ها هستند:

  • آزمون ماز
  • قلم چی
  • گاج
  • سازمان سنجش
  • گزینه دو

با شرکت در کنکورهای آزمایشی، داوطلبان با مشکلات احتمالی، قبل از کنکور اصلی آشنا می‌شوند و برای آزمون واقعی، آن‌ها را برطرف خواهند کرد. همچنین بسته‌های سری دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج به‌منظور افزایش آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکورهای سراسری مناسب به شمار می‌رود. در این بسته‌ها سوالات به‌صورت شبیه‌ساز کنکور اصلی شامل چند دفترچه سؤال و پاسخ برگ ارائه شده است. ازاین‌رو داوطلبان کنکور را برای شرکت در آزمون سراسری آماده می‌کند. لازم به ذکر است که قیمت کتاب دور دنیا در ۴ ساعت نیز نسبت به ویژگی‌ها و کاربردهای فراوان آن بسیار مناسب است.

بسته دور دنیا در ۴ گاج؛ جمع‌آوری کنکور سال‌های گذشته و شبیه‌سازی فضای آزمون سراسری

 

مرور و تندخوانی؛ روشی ساده برای یادآوری نکات مهم قبل از آزمون سراسری

یکی دو هفته پایانی زمان بسیار مناسبی برای مرور سریع نکات مهمی است که قبلا هنگام مطالعه هر درس، آن‌ها را یادداشت و خلاصه‌برداری کرده‌اید. همچنین می‌توانید در این مدت درس‌نامه‌های موجود در کتاب‌های جامع و جمع‌بندی انتشارات مختلف مانند کتاب آزمونیوم مهروماه، آزمون پلاس گاج و کتاب جمع‌بندی قلم چی استفاده کنید. با این کار مطالب مهم و اصلی هر درس و پایه را یکبار دیگر در ذهن خود تثبیت کرده و با آمادگی و اعتمادبه‌نفس بیشتری در جلسه کنکور شرکت می‌کنید.

کتاب آزمونیوم ریاضیات تجربی؛ یکی از کتاب‌های مناسب برای جمع‌بندی درس ریاضی در رشته تجربی

 

جمع بندی یک ماهه کنکور با حل کردن سوالات آزمون‌های سال قبل

یکی از بهترین روش‌های جمع‌بندی قبل از کنکور، حل کردن سوالات کنکور سال‌های قبل است. سوالات کنکور معمولا هر سال مشابه به یکدیگر هستند؛ ازاین‌رو حل کردن تست‌های کنکور سال‌های قبل در دوران جمع‌بندی به معنای مرور مباحث بسیار مهمی است که با احتمال بالا دوباره در کنکور تکرار خواهند شد. روش‌های مختلفی ازجمله آزمون‌های سه روز یکبار یا ۷ روز یک‌بار برای انجام دادن آزمون‌های سراسری سال‌های قبل وجود دارد.

اساس این روش‌ها به این صورت است که با شرایط و زمان شبیه به کنکور، آزمون را انجام می‌دهید. بعد از آزمون شروع به بررسی و تحلیل نقاط قوت و ضعف خود می‌کنید. در نهایت باقی زمان قبل از آزمون بعدی را به مطالعه و مرور مطالب مهم می‌پردازید. برای اینکه همه آزمون‌ها را به‌صورت یکجا داشته باشید، کتاب‌هایی مانند کنکوریوم یا دور دنیا در 4 ساعت با جمع‌آوری کنکور سال‌های قبل به شما کمک خواهد کرد.

استفاده بهینه از فرجه‎های امتحانات نهایی؛ فرصتی طلایی برای تکمیل برنامه یک ماهه جمع بندی کنکور

اگر دانش‌آموز پایه دوازدهم هستید، ماه آخر جمع‌بندی کنکور و امتحان‌های نهایی با یکدیگر برای شما تداخل پیدا می‌کنند. از‌آنجایی‌که امتحان نهایی سال دوازدهم تاثیر مهمی در کنکور دارد، نمی‌توان از اهمیت نمره آن چشم‌پوشی کرد؛ بنابراین از مطالعه برای امتحان‌های نهایی غافل نشوید. بااین‌حال می‌توانید در زمان فرجه هر امتحان در کنار مطالعه تشریحی هر درس، یک زمانی را نیز برای جمع‌بندی آن اختصاص دهید.

نکات مهم و کلیدی برای تست‌زنی آن درس را مطالعه کنید و یک آزمون تستی از آن درس بخصوص را حل کنید. به‌عنوان مثال اگر دانش‌آموز رشته تجربی یا ریاضی هستید و امتحان نهایی شیمی دارید، با استفاده از کتاب آزمونیوم شیمی پلاس دوازدهم ریاضی و تجربی مهروماه، نکات مهم تست‌زنی شیمی در این کتاب را مطالعه کرده و تست‌های آن را حل کنید.

با مطالعه کتاب‌های جمع‌بندی در یک ماه قبل کنکور بهترین نتیجه را از آزمون سراسری بگیرید

در این مقاله به بررسی راهکارهای مناسب برای چیدن و اجرای برنامه جمع بندی یک ماهه کنکور پرداختیم. استفاده از کتاب‌های جمع‌بندی، شرکت در آزمون‌های آزمایشی، حل کردن آزمون‌های کنکور سال‌های گذشته و مرور سریع نکات مهم هر درس از جمله راهکارهای کارآمدی هستند که به داوطلبان کنکور برای کسب نتیجه مطلوب در آزمون سراسری کمک می‌کند.

مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی کنکور، شرایطی را برای داوطلبان آزمون سراسری فراهم می‌کنند تا با حل کردن تست‌هایی کاملا منطبق بر استانداردهای کنکور، آمادگی لازم برای شرکت کردن در این آزمون را به دست بیاورند. اگر به دنبال خرید این کتاب‌ها برای دوران جمع‌بندی قبل از کنکور هستید، فروشگاه اینترنتی ماز مارکت در سریعترین زمان ممکن مجموعه‌های جمع‌بندی را در دسترس شما قرار می‌دهد.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان