آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

برای برقراری ارتباط بهتر و نزدیک، افراد به یادگیری زبان های خارجی می پردازند تا جدا از یادگیری زبان دیگر کشورها، فرهنگ آن ها را بهتر درک کنند تا بتوانند بهتر با یکدیگر تعامل نمایند. امروزه به واسطه اینترنت و شبکه های اجتماعی این موضوع بسیار گسترش یافته که باعث شده بسیاری از افراد غیرفارسی زبان بخواهند زبان فارسی که یک زبان زیبا و کهن هست را یاد بگیرند.

از این رو در ایران و کشورهای مختلف زبان و ادبیات فارسی به صورت آکادمیک و یا کاربردی تدریس می شود. در ایران نیز موسسه زبان دهخدا که برگزار کننده دوره های زبان خارجی می باشد با هدف گسترش زبان فارسی و تسهیل یادگیری آن به آموزش این زبان پرداخته است و با تشکیل دپارتمان مجزا فارسی و سایت پروفارسی به آموزش این زبان به غیرفارسی زبانان مشغول می باشد.

انواع کلاس آموزش زبان فارسی

برای یادگیری زبان فارسی می توانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام نمایید. همچنین می توانید با استفاده از پکیج های آفلاین که دارای پشتیبان می باشند زبان فارسی را براحتی در هر زمان و مکانی آموزش ببینید.

کلاس های حضوری معمولا در محیط موسسه برگزار می شوند و شما نیاز دارید برای شرکت در این کلاس ها رفت و آمد داشته باشید و این ممکن است کلی از زمان شما را بگیرد که ممکن است شما زمانی برای این موضوع نداشته باشید، در نتیجه بهترین گزینه شرکت در کلاس آنلاین است.

کلاس های آنلاین امروزه با وجود اینترنت پرسرعت و دسترسی آسان به آن در هر مکانی قابل اجرا هستند. در نتیجه شما براحتی بدون هیچ محدودیتی می توانید در کلاس آنلاین شرکت کرده و زبان فارسی را آموزش ببینید.

موسسه زبان دهخدا در بستر اختصاصی خود موسسه به برگزاری دوره های آنلاین فارسی می پردازد و این کلاس ها با بهترین و بروزترین امکانات آموزشی برگزار می شوند تا شبیه سازی مناسب از کلاس های حضوری باشند.

ویژگی های کلاس آنلاین زبان فارسی

کلاس های آنلاین زبان فارسی این فرصت را به شما می دهند تا بدون محدودیت در هر مکانی که هستید چه در داخل ایران و چه خارج از ایران بتوانید در کلاس شرکت کرده و زبان فارسی را آموزش ببینید.

این کلاس ها از لحاظ هزینه به صرفه و ارزان تر از کلاس های حضوری می باشند در نتیجه در تعداد جلسات بالا کاهش هزینه بالایی را احساس خواهید کرد.

با کلاس های آنلاین زبان فارسی شما محدودیت انتخاب نخواهید داشت و با هر شخص یا موسسه ای که بخواهید اگر کلاس آنلاین داشته باشد می توانید کلاس برداشته و زبان فارسی را آموزش ببینید.

در کلاس های آنلاین استاندارد باید صوت و تصویر استاد قابل اشتراک گذاری باشد و همچنین این موضوع برای زبان آموز نیز باید وجود داشته باشد. فایل های مختلف آموزشی با فرمت های مختلف نیز باید قابلیت بارگذاری و پخش داشته باشد.

پشتیبانی فنی در کلاس آنلاین بسیار مهم است که باید در تمام مدت کلاس آنلاین وجود داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی براحتی برطرف شود.

تسلط استاد به آموزش آنلاین و استفاده از ابزارهای متنوع آموزش آنلاین بسیار برای کلاس آنلاین مهم است تا کلاس با کیفیت بالا برگزار شود.

بهترین کلاس آنلاین زبان فارسی

کلاس های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در موسسات و دانشگاه های مختلف ایران برگزار می شوند و به شکل های مختلف زبان فارسی را به افراد علاقه مند آموزش می دهند که خیلی از این کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند.

برای پیدا کردن بهترین کلاس آنلاین زبان فارسی ابتدا باید هدف زبانی زبان آموز مشخص شود که چرا می خواهد زبان فارسی را آموزش ببینید؟ این کار به شما این دید را خواهد داد که چه دوره ای از زبان فارسی برای شما مناسب می باشد.

اکثر افراد به دنبال یادگیری زبان فارسی محاوره ای و رسمی برای برقراری مکالمه در محیط زندگی و کار خود هستند در نتیجه کلاس های کاربردی مکالمه محور مناسب این افراد می باشد.

یکی از بهترین موسسات برای یادگیری زبان فارسی با محوریت مکالمه از ابتدا مسیر موسسه زبان دهخدا می باشد که در دپارتمان پروفارسی خود زبان فارسی را به صورت اختصاصی زیر نظر بهترین اساتید نیتولایک و با منابع و امکان بروز به غیرفارسی زبانان آموزش می دهد.

چگونه می توان در کلاس آنلاین فارسی شرکت کرد؟

برای شرکت در کلاس زبان فارسی در سایت پروفارسی که زیرنظر موسسه زبان دهخدا می باشد کافی است با برقراری ارتباط از راه های مختلف با موسسه اگر پیش زمینه ای از زبان فارسی دارید تعیین سطح شوید و یا از همان سطح پایه شروع به یادگیری نمایید.

کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی برگزار می شوند که با توجه به مکالمه محور بودن کلاس ها شما از همان ابتدا خواهید توانست به زبان فارسی ارتباط برقرار کنید.

کلاس ها در ۶ سطح از پایه تا پیشرفته برگزار می شوند و برای ثبت نام و شرکت در کلاس آنلاین نیازی به حضور در موسسه نخواهید داشت.

کافی است برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت موسسه زبان دهخدا یا سایت پروفارسی مراجعه کرده و یا با خود موسسه از طریق تلفنی یا واتس اپ و یا در فضای مجازی ارتباط برقرار نمایید.
منبع: ProFarsi
 

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد