زخم کاری 3: جدال برای قدرت و انتقام در فصل جدید؛ جدالی خونین در راه است!

فصل سوم سریال پرمخاطب "زخم کاری" با نام "زخم کاری: انتقام" از 25 خردادماه از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. در این فصل، شاهد بازگشت جواد عزتی در نقش مالک خواهیم بود که در جستجوی انتقام و احقاق حقوق خود، با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود.

مروری بر فصل‌های گذشته

دو فصل گذشته "زخم کاری" داستانی پر فراز و نشیب از قدرت، خیانت و انتقام را روایت کرد. در فصل اول، مالک، راننده کامیونی که برای خانواده ریزآبادی کار می‌کرد، به دام توطئه‌ای هولناک افتاد و مجبور به فرار شد. در فصل دوم، مالک با نامی جدید و ظاهری متفاوت به شهر بازگشت تا انتقام خود را از کسانی که به او ظلم کرده بودند، بگیرد.

انتظار چه چیزی در فصل سوم؟

در فصل سوم "زخم کاری: انتقام"، مالک با چالش‌های جدیدی روبرو خواهد شد. او نه تنها باید هویت خود را پنهان نگه دارد، بلکه باید با دشمنان قدرتمندی نیز مقابله کند. در این میان، ناصر ریزآبادی، رقیب اصلی مالک، برای تصاحب میراث خانوادگی خود نقشه‌های شومی در سر دارد.

عوامل و بازیگران

محمدحسین مهدویان کارگردانی فصل سوم "زخم کاری" را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را نیز به همراه ابراهیم امینی به نگارش درآورده است. جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، کامبیز دیرباز، هادی حجازی‌فر، سیامک صفری، و ساعد سهند از جمله بازیگران این فصل هستند.

انتشار فیلم "زخم کاری: بازگشت"

به مناسبت پخش فصل سوم "زخم کاری: انتقام"، فیلمی دو ساعته با عنوان "زخم کاری: بازگشت" منتشر شده است که خلاصه‌ای از اتفاقات دو فصل گذشته را روایت می‌کند. این فیلم فرصتی برای مخاطبان جدید است تا با داستان این سریال آشنا شوند و همچنین برای طرفداران قدیمی، یادآوری خاطرات فصل‌های گذشته خواهد بود.

"زخم کاری: انتقام" با داستانی پرماجرا و هیجان‌انگیز، بدون شک یکی از موردانتظارترین سریال‌های سال 1403 خواهد بود.

نکات مهم

  • فصل سوم "زخم کاری" با نام "زخم کاری: انتقام" از 25 خردادماه از فیلیمو پخش خواهد شد.
  • جواد عزتی در نقش مالک به سریال بازمی‌گردد.
  • ناصر ریزآبادی، رقیب اصلی مالک، نقشه‌های شومی برای تصاحب میراث خانوادگی خود در سر دارد.
  • فیلم "زخم کاری: بازگشت" خلاصه‌ای از اتفاقات دو فصل گذشته را روایت می‌کند.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

 

کپی شد
دیدگاه
  • بهنام

    مگه ناصر تو فصل ۲ نکرد ؟

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد