سرنوشت نامعلوم "شیشلیک": پژمان جمشیدی از اکران نشدن این فیلم می‌گوید

چهار سال از توقیف فیلم "شیشلیک" به کارگردانی محمدحسین مهدویان می‌گذرد، اما هنوز تکلیف اکران این فیلم کمدی-اجتماعی مشخص نشده است. در این میان، پژمان جمشیدی، یکی از بازیگران این فیلم، در برنامه "فوتبال 360" از احتمال اکران نشدن "شیشلیک" ابراز تاسف کرد.

"شیشلیک"؛ فیلمی درباره فقر و نقد مدیران

"شیشلیک" که در سال 1399 ساخته شد، داستان خود را در فضایی خیالی روایت می‌کند و به موضوع فقر و مشکلات جامعه می‌پردازد. این فیلم با رویکردی انتقادی، به عملکرد برخی از مدیران و مسئولان نیز می‌تازد.

جمشیدی: بعید است "شیشلیک" اکران شود

پژمان جمشیدی در برنامه "فوتبال 360" با اشاره به توقیف "شیشلیک" گفت: "بعید می‌دانم فعلا خبری از اکران 'شیشلیک' شود. فیلم بی‌نظیری است درباره فقر. من برای شیشلیک نامزد شدم و واقعا آن را دوست دارم ولی بعید می‌دانم اکران شود. خیلی بعید می‌دانم."

"صبحانه با زرافه‌ها" هم با مشکلات سانسور روبرو است

جمشیدی در ادامه به فیلم "صبحانه با زرافه‌ها" به کارگردانی هوتن شکیبا اشاره کرد که با مشکلاتی در زمینه سانسور روبرو شده است. او در این باره گفت: "تهیه‌کننده که این مسئله را تکذیب کرده اما من با روح‌الله سهرابی هم صحبت کردم گفت یک مشکل کلی دارد که حل می‌شود. تیمی نیستند که بخواهند چالش کنند. 'صبحانه با زرافه‌ها' یک کانسپت درجه یک دارد درباره بخشش که به نظرم زیباتر و شاعرانه‌تر از این نمی‌شود درباره این مفهوم صحبت کرد."

1960342_214

نکات قابل توجه

  • "شیشلیک" به دلیل نقد صریح مسائل اجتماعی، از سال 1399 تاکنون توقیف شده است.
  • پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا، دو بازیگر مطرح سینمای ایران، از مشکلات سانسور فیلم‌های خود گلایه کرده‌اند.
  • با وجود ابهامات موجود، امیدواری‌هایی برای رفع موانع اکران "شیشلیک" و "صبحانه با زرافه‌ها" وجود دارد.
کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد