هدیه تبلیغاتی و سازمانی چیست و چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟

هدیه تبلیغاتی و سازمانی، یک راهکار جذاب برای تبلیغات و رشد کسب و کارها است. این نوع هدایا همچنین به عنوان یک ابزار بازاریابی، به شکل چشمگیری در روند جذب مشتریان، افزایش فروش و تقویت شناخت برند اثرگذار است.

در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم و تأثیرات مثبت هدایا در سازمان‌ها و کسب و کارها را بررسی خواهیم کرد.

 

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی، امروز دیگر یک ابزار بازاریابی است و از طرف صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌ها به مشتریان یا کارکنان داده می‌شود. این هدایا معمولاً محصولات یا خدمات کوچک، لوازم تبلیغاتی یا هر گزینه جذاب دیگری می‌تواند باشد.

اما تدارک هدیه تبلیغاتی، اصالتا روشی و موثر در روند تبلیغات است و به کسب و کارها کمک می‌کند تجربه بهتری را برای مشتریان خود ایجاد و روابط ماندگارتری با آن‌ها برقرار کنند. به عبارت دیگر هدیه تبلیغاتی به عنوان ابزاری برای جذب مشتریان جدید، افزایش وفاداری مشتریان فعلی، افزایش فروش و در نهایت تقویت شناخت برند استفاده می‌شود.

پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی

ست مدیریتی: یکی از بهترین و شکیل‌ترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی، به ویژه برای مدیران و کارکنان اداری شرکت‌های مختلف و یا حتی زمانی که کسب و کارها قصد دارند به مشتریان وابسته خود هدیه‌ای کاربردی و شکیل بدهند، ست مدیریتی است که می‌تواند شامل لباس، لوازم تحریر، ساعت و کیف و ... باشد.

سالنامه و سررسید: از متدوال‌ترین هدایای تبلیغاتی است که برای برخی از مشتریان و کارکنان، هدیه‌ای بسیار کاربردی و ماندگار محسوب می‌شود و پتانسیل بالایی برای اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی دارد.

ست اداری رومیزی: اگر قصد دارید به کارمندان و مشتریان خود هدیه‌ای شکیل، کاربردی و متدوال بدهید، ست اداری رومیزی گزینه بسیار مفیدی است و این روزها از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار است.

ست تبلیغاتی دیجیتال: این هدیه تبلیغاتی نیز جذابیت‌های خاصی دارد و می‌تواند انگیزه خوبی در مشتری ایجاد کند و تجربه خوبی را در مورد برند شما در ذهن مشتری رقم بزند.

تاثیر خرید هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

افزایش شناخت برند: هدایای تبلیغاتی، به عنوان نماینده‌های برند، به کسب و کارها کمک می‌کند برند خود را به افراد بیش‌تری معرفی کنند. برای نمونه، اگر یک کسب و کار لوگو و نام خود را بر روی یک لوازم تبلیغاتی مانند روان‌نویس و یا هر کالای دیگری چاپ کند و به مشتریان هدیه دهد، این لوازم تبلیغاتی، مدام یادآور برند خواهند بود و سبب افزایش شناخت برند می‌شوند.

جذب مشتریان جدید: هدایای تبلیغاتی می‌توانند به عنوان یک ابزار برای جذب مشتریان جدید نیز عمل کنند. مثلا اگر کسب‌وکاری نمونه‌های رایگان از محصولات خود را به مشتریانش هدیه بدهد، این مشتریان ممکن است به خرید محصولات اصلی این کسب و کار نیز تشویق شوند.

افزایش وفاداری مشتریان: هدایای تبلیغاتی همچنین انگیزه‌ای برای مشتریان فعلی خواهد بود و سبب افزایش وفاداری آن‌ها می‌شود. مثلا تصور کنید کسب و کاری به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی بدهد، این مشتریان قطعا احساس می‌کنند که شرکت مورد نظر ارزش زیادی برای آن‌ها قائل شده است و برای خرید‌های آینده به این کسب و کار وفادار شوند.

افزایش فروش: هدایای تبلیغاتی، در نهایت به عنوان یک استراتژی فروش موثر نیز عمل می‌کنند.

به طور کلی، خرید هدایای تبلیغاتی به کسب و کارها کمک می‌کند تا روابط قوی‌تر با مشتریان خود برقرار کنند، سبب افزایش شناخت شناخت برند شوند و فروش خود را افزایش دهند.

قیمت هدایای تبلیغاتی و سازمانی چه‌قدر است؟

قیمت هدایای تبلیغاتی و سازمانی متغیر است و بستگی به نوع هدیه، کیفیت کالای مورد نظر، طراحی، تعداد سفارش و سایر عوامل دارد. در ایران، قیمت هدایای تبلیغاتی و سازمانی معمولاً تا حدود چند صد هزار تومان می‌رسد.

برای نمونه، یک خودکار با لوگو شرکت، یک کیف پول یا یک جعبه هدیه، ممکن است هزینه‌های کمتری داشته باشند، در حالی که یک تیشرت یا یک کوله‌پشتی با لوگو و طراحی خاص ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد.

برای اطلاعات دقیق‌تر از قیمت‌های هدایای تبلیغاتی و سازمانی، می‌توانید به سایت‌های مختلفی از جمله سایت هورشیدلند سری بزنید و قیمت‌های آن‌ها را مقایسه کنید.

از کجا هدیه تبلیغاتی ارزان بخریم؟

برای خرید هدیه تبلیغاتی ارزان، بهتر است به دنبال فروشندگان مجازی و اینترنتی بروید و به صورت آنلاین خرید کنید.

همچنین خرید هدیه سازمانی به صورت عمده معمولاً سبب کاهش قیمت و ارزان‌تر شدن هدایا می‌شود. بنابراین، اگر تعداد زیادی هدیه نیاز دارید، بهتر است به دنبال فروشندگان عمده‌فروش باشید.

استفاده از سایت‌های تخفیف و فروشگاه‌های آنلاین: بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای برای هدایای تبلیغاتی دارند. با جستجو در این سایت‌ها، ممکن است به قیمت‌های مناسب‌تری برای هدایا برخورد کنید.

مقایسه قیمت: قبل از خرید هدیه تبلیغاتی، بهتر است قیمت‌ها را در چند منبع مختلف مقایسه کنید تا بهترین قیمت را برای خرید پیدا کنید.

اما اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر و قابل اعتماد برای خرید هدایای تبلیغاتی هستید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین هورشیدلند سر بزنید. این فروشگاه اینترنتی محصولات متنوعی را در زمینه هدایای تبلیغاتی و سازمانی ارائه می‌دهد و قیمت‌های مناسب و ارزان را برای پکیج‌های بسیار متنوع و مناسبتی موجود تعیین کرده است.برای خرید هدیه تبلیغاتی از هورشیدلند حتما به سایت با آدرس horshidland.com مراجعه کنید.

کپی شد
نظر شما چیه؟
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد