فروش سود مایع با قیمت منصفانه در کارا کیمیا

سود مایع (سود سوزآور) یک محلول باز قوی با قابلیت انحلال‌پذیری بالا در آب است که با فرمول شیمیایی NaOH شناخته می‌شود.

به‌دلیل کاربردهای زیادی که این محلول دارد، در صنایع مختلفی مانند صنعت کاغذسازی، پالایش نفت و صنایع شیمیایی از آن استفاده می‌شود. کارخانه‌های زیادی به تولید و فروش سود مایع می‌پردازند و کیفیت این محصول نیز در کاربرد مفید آن اهمیت بالایی دارد؛ به همین دلیل، ممکن است برای بسیاری این سوال پیش بیاید که سود مایع از کجا بخرم تا هم قیمت مناسبی داشته و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در این مقاله به بررسی سود مایع، ویژگی‌ها و کاربردهای آن و معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان این محلول در ایران می‌پردازیم.

سود مایع

سود مایع که به سود سوزآور یا سدیم هیدروکسید نیز شناخته می‌شود، یک محلول شیمیایی بی‌رنگ و بی‌بو است که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. این محلول مایع از یون‌های سدیم و یون‌های هیدروکسید تولید می‌شود و واکنش‌پذیری بالایی مخصوصا به اسیدها دارد. کارخانه‌های زیادی به تولید و فروش سود مایع می‌پردازند و این ماده را با دو روش صنعتی سلول دیافراگم و سلول غشایی تولید می‌کنند. سود سوزآور می‌تواند محلول خطرناکی برای پوست و چشم باشد و آسیب‌های زیادی به آن‌ها وارد کند؛

بنابراین باید هنگام استفاده از این محلول نکات ایمنی را به‌خوبی رعایت کنید. برای درک بهتر ویژگی‌ها و کاربرد سود مایع بهتر است با تفاوت آن با سود پرک نیز آشنا شوید؛ اختلاف اصلی این محلول با سود پرک در حالت فیزیکی و غلظت آن است که موجب تفاوت در کاربرد و نحوه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی آن نیز می‌شود. سود سوزآور در غلظت‌های ۲۰٪ تا ۵۰٪ تولید می‌شود و با توجه به نیاز و نحوه استفاده خود می‌توانید غلظت مناسب را انتخاب کنید.

کاربردهای سود مایع

در صنایع زیادی از سود مایع استفاده می‌کنند و این محلول کاربردهای زیادی دارد که این نکته موجب افزایش فروش سود مایع می‌شود؛ از جمله کاربردهای این محلول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • تولید کاغذ و خمیر کاغذ: از سود مایع در صنعت کاغذسازی برای شکستن چوب به الیاف مناسب برای ایجاد کاغذ استفاده می‌شود. همچنین، در بسیاری مواقع به کمک این محلول کاغذ بازیافتی را مرکب‌زدایی کرده و آن را به رنگ سفید در می‌آورند.

  • تولید صابون و مواد شوینده: سود مایع با چربی‌ها و روغن‌ها واکنش نشان می‌دهد که این ویژگی کمک بزرگی به ساخت صابون می‌کند. این محلول به‌عنوان یکی از عناصر اصلی در بسیاری از مواد شوینده نیز به کار می‌رود.

  • پالایش نفت: به‌دلیل قدرت زیاد و انحلال‌پذیری بالای سود سوزآور، از این محلول برای جداسازی و پاکسازی مواد نفتی نیز استفاده می‌کنند. به همین دلیل، فروش سود مایع به بسیاری از پالایشگاه‌های نفت انجام می‌شود.

  • دیگر کاربردهای سود مایع: محلول سود مایع به‌دلیل ویژگی‌های خود، کاربردهای زیادی در انواع صنایع دارد؛ از این محلول در صنایعی مانند صنعت نساجی، پلیمر، داروسازی، خودروسازی، الکترونیک، صنایع غذایی و صنعت بهداشتی و آرایشی استفاده می‌کنند.

فروش سود مایع باکیفیت در کارا کیمیا

کارا کیمیا از بزرگترین تولیدکنندگان دانش بنیان در شمال غرب و جنوب ایران به‌شمار می‌رود که به فروش سود پرک و سود مایع می‌پردازد. این شرکت سابقه طولانی در تولید سود مایع با خلوص ۵۰% دارد و می‌توانید این محلول را با بیشترین کیفیت از کارخانه کارا کیمیا تهیه کنید. کارا کیمیا با استفاده از پیشرفته‌ترین و بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا (Pure Flake) محصولات خود را تولید می‌کند و محصولات این شرکت به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شوند.

شما امکان خرید سود مایع به‌صورت عمده و جزئی را از این شرکت خواهید داشت و می‌توانید براساس نیاز خود مقدار محصول را تعیین کنید. کارا کیمیا همواره سعی می‌کند با یک سیستم فروش شفاف و سریع به فروش سود مایع و دیگر محصولات خود بپردازد و ابهامی برای مشتریان خود باقی نگذارد.

قیمت سود مایع

قیمت فروش سود مایع با توجه به عوامل زیادی تعیین می‌شود که از جمله این عوامل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • میزان عرضه و تقاضا می‌توانند تاثیر زیادی بر قیمت محلول سود مایع داشته باشند. به این صورت که هرچه تقاضای محصول بیشتر از میزان عرضه آن باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد؛ اما اگر عرضه بیشتر از تقاضا شود قیمت این محلول کمتر می‌شود.

  • هزینه‌های تولید از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت سود سوزآور هستند. هرچه هزینه‌های تولید مانند هزینه مواد اولیه شامل آب شور و برق، نیروی کار و فناوری‌های مورد استفاده بیشتر باشد، قیمت این محلول نیز افزایش می‌یابد.

  • مسائل ژئوپلیتیک را نیز باید برای تعیین قیمت فروش سود مایع در نظر داشت؛ سیاست‌های تجاری، تعرفه‌ها و ناپایداری‌های سیاسی از جمله این مسائل ژئوپلیتیک مهم و تاثیرگذار هستند.

  • شرایط اقتصادی جهان و بازارهای منطقه نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت سود مایع محسوب می‌شوند.

مزایای خرید سود مایع از کارا کیمیا

شرکت کارا کیمیا محصولات خود را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا تولید می‌کند که باعث می‌شود محصولاتی بسیار باکیفیت باشند؛ اما درعین‌حال این شرکت همواره سود مایع و سود پرک را با قیمت‌های اقتصادی و به‌صرفه به بازار عرضه می‌کند تا مشتریان بتوانند به‌راحتی این محصولات را تهیه کنند. تمامی استانداردهای کیفی در محصولات این شرکت وجود دارند و کارا کیمیا سود مایع و سود پرک را به دیگر کشورهای دنیا نیز صادر می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای این شرکت، نحوه درست بسته‌بندی آن است که محصولات را با بیشترین دقت و کیفیت در بسته‌بندی‌های مناسب قرار می‌دهد؛

این شرکت برای بسته‌بندی و فروش سود مایع از کیسه‌های دوجداره (پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن) استفاده می‌کند که با ظرافت و کیفیت بالا دوخته شده‌اند. درصورتی که بخواهید، می‌توانید از کارا کیمیا درخواست کنید محصولات خود را به صورت پالت‌شده یا شرینگ‌شده نیز به شما تحویل دهد. جهت خرید سود مایع به کارا کیمیا مراجعه کنید!

سخن پایانی

کارا کیمیا از بهترین تولیدکنندگان سودمایع و سودپرک در ایران محسوب می‌شود که سودمایع با خلوص ۵۰% را با بیشترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌کند. این شرکت سابقه زیادی در زمینه تولید و فروش سود مایع و سود پرک دارد. همچنین، در دهه‌های اخیر این شرکت تلاش خود را بر تولید محصولاتی با بیشترین کیفیت و پیشرفته‌ترین تکنولوژی Pure Flake گذاشته است. شرکت کارا کیمیا در کنار کیفیت بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه و تحویل به‌موقع محصولاتش، خدمات مشاوره نیز به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید پیش از خرید با متخصصان این شرکت تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از آن‌ها بپرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با متخصصان کارا کیمیا می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد