رازی که پشت لبخندهای دروغین پنهان است: چگونه بفهمیم که پشت سرمان حرف می‌زنند؟

همه ما دوستانی داریم که گاهی اوقات احساس می‌کنیم در موردمان صادق نیستند. اما چگونه می‌توان فهمید که آیا کسی پشت سرمان حرف می‌زند یا نه؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از ما پیش آمده باشد. در این مطلب، به بررسی چند نشانه می‌پردازیم که می‌تواند به شما در تشخیص این افراد کمک کند.

نشانه‌های حرف زدن پشت سر

1. اطلاعاتی که نباید بدانند

وقتی دوستان‌تان از جزئیاتی آگاه هستند که شما به آن‌ها نگفته‌اید. اگر متوجه شدید که فردی از اطلاعاتی آگاه است که شما با هیچ‌کس در میان نگذاشته‌اید، این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شخصی این اطلاعات را در اختیار او قرار داده است.

2. غیبت دیگران

قانون طلایی: کسی که از دیگری بد می‌گوید، از شما هم بد می‌گوید. افرادی که عادت به غیبت کردن دارند، معمولاً در مورد همه، از جمله شما، صحبت می‌کنند. اگر کسی در حضور شما از فرد دیگری بدگویی کرد، احتمالاً در غیاب شما هم درباره شما حرف‌های نامناسبی زده است.

3. سکوت ناگهانی

وقتی وارد جمعی می‌شوید و همه ساکت می‌شوند. اگر متوجه شدید که با ورود شما به جمعی، مکالمه ناگهان قطع می‌شود، ممکن است دلیل آن این باشد که افراد حاضر در آن جمع در مورد شما صحبت می‌کردند.

4. کنجکاوی بیش از حد

وقتی کسی دائماً در مورد دیگران سوال می‌پرسد. افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد دیگران هستند، معمولاً این اطلاعات را در اختیار افراد دیگری قرار می‌دهند. اگر فردی دائماً از شما در مورد افراد دیگر سوال می‌پرسد، ممکن است قصد داشته باشد از این اطلاعات علیه شما استفاده کند.

5. حمایت نکردن در جمع

وقتی دوست‌تان در جمع از شما حمایت نمی‌کند. اگر متوجه شدید که دوستتان در جمع از شما حمایت نمی‌کند، ممکن است دلیل آن این باشد که در غیاب شما حرف‌هایی در مورد شما زده است که نمی‌تواند آن‌ها را تکرار کند.

توجه: داشتن این نشانه‌ها به این معنی نیست که حتماً کسی پشت سر شما حرف می‌زند. اما اگر چندین مورد از این نشانه‌ها را در مورد یک نفر مشاهده کردید، بهتر است در روابط خود با او تجدید نظر کنید.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد