سمانه پاکدل: از بازیگری پنهانی تا ازدواج با هادی کاظمی

سمانه پاکدل، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، متولد 26 مهر 1366 در اصفهان است. او از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و با وجود مخالفت خانواده، به صورت پنهانی بازی در تئاتر را آغاز کرد.

ازدواج با هادی کاظمی

در فروردین 96، سمانه پاکدل در برنامه دورهمی از علاقه خود به ازدواج صحبت کرد و شوخی‌های زیادی پیرامون مجرد بودنش شکل گرفت. اما در نهایت در مرداد 97، خبر ازدواجش با هادی کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون، به صورت رسمی اعلام شد. این زوج هنرمند بدون حاشیه زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

3

شروع فعالیت هنری

سمانه پاکدل در دوران دبیرستان به دنبال رشته هنر رفت، اما با مخالفت خانواده روبرو شد. به همین خاطر در رشته دیگری تحصیل کرد و بعد از آن بازیگری را به صورت جدی دنبال کرد.

درخشش در سریال دلنوازان

نقطه عطفی در کارنامه هنری سمانه پاکدل، بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در سال 1388 بود. او در این سریال نقش مهتاب را بازی کرد و به شهرت زیادی رسید.

سمانه-پاکدل-و-حدیث-میرامینی

فیلم‌شناسی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در سریال‌های تلویزیونی متعددی از جمله همسایه‌ها، دیگری، معراجی‌ها، پنجره، دلنوازان و 13 شمالی و فیلم‌های سینمایی لیلی سرباز سرزمین من، یکی از ما دو نفر و لبه پرتگاه ایفای نقش کرده است.

همکاری با هادی کاظمی در سریال اکازیون

جالب است بدانید که سمانه پاکدل و هادی کاظمی در سریال اکازیون با هم هم‌بازی بودند.

اکازیون

نکات جالب درباره سمانه پاکدل

  • سمانه پاکدل در خانواده‌ای 5 نفره متولد شده و یک خواهر و یک برادر دارد.
  • او در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس تحصیل کرده است.
  • به گفته خودش، آدمی صبور است، اما اگر کسی پا روی دمش بگذارد، به شدت واکنش نشان می‌دهد.
  • علاقه زیادی به آشپزی دارد و در این زمینه تبحر خاصی دارد.
  • مادرش را الگوی اخلاقی خود می‌داند.

5_11zon

1_11zon

2_11zon

سمانه پاکدل با پشتکار و استعداد خود، توانسته به یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران تبدیل شود. او زندگی شخصی موفقی نیز در کنار همسرش، هادی کاظمی، دارد.

4_11zon

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد