از تنکابن تا قاب تلویزیون: داستان زندگی کیوان ساکت‌اف، همسر شیدا خلیق + عکس‌های عروسی

کیوان ساکت‌اف، بازیگر و مجری توانمند تلویزیون، متولد 25 شهریور 1367 در شهر تنکابن است. او که اصالتاً شمالی است، مسیر پر فراز و نشیبی را برای رسیدن به آرزوهایش طی کرده است.

از اجرا تا بازیگری

ساکت‌اف فعالیت هنری خود را از آموزشگاه سینمایی هنر هفت برادرش در کرج آغاز کرد و پس از مدتی با حمایت برادرش که تهیه‌کننده و استخدام صدا و سیما بود، به عنوان مجری وارد تلویزیون شد. اولین اجرای او در برنامه "ما دو تا" بود و پس از آن در برنامه‌های "سلام بهار" و "بوم سفید" نیز به عنوان مجری حضور یافت.

اما استعداد ساکت‌اف فقط به اجرا محدود نمی‌شد. او در سال 1387، در حالی که تنها 20 سال داشت، در فیلم "دویدن در میان ابرها" به کارگردانی مسعود جعفری جلو دوربین رفت. این فیلم، اولین تجربه بازیگری او بود و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخت.

نقطه عطف کارنامه ساکت‌اف، حضور در سریال "حوالی پاییز" بود. بازی درخشان او در این سریال، او را به مخاطبان بیشتری معرفی کرد و باعث شد تا نامش به عنوان یکی از بازیگران با استعداد نسل جوان مطرح شود.

ساکت‌اف در سریال "حوالی پاییز" با چهره‌های مطرحی همچون لیلا اوتادی، مونا کرمی، رویا تیموریان، حسین مهری و مرتضی علی عباس‌میرزایی همبازی بود.

زندگی شخصی

کیوان ساکت‌اف در سال 1403 با شیدا خلیق، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. این زوج هنری یکی از محبوب‌ترین زوج‌های دنیای بازیگری هستند و زندگی مشترکشان مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

کیوان-ساکت-اف-و-شیدا-خلیق

عروسی 1

عروسی

عروسی کیوان و بازیگزان

کارنامه هنری

فیلم‌ها

  • دویدن در میان ابرها (1387)
  • حوالی پاییز (1397)
  • ...

کیوان اصلی

سریال‌ها

  • حوالی پاییز (1397)
  • ...

برنامه‌های تلویزیونی

  • ما دو تا
  • سلام بهار
  • بوم سفید
  • ...

کیوان ساکت‌اف با پشتکار و تلاش خود، توانسته از یک جوان گمنام در تنکابن به یکی از بازیگران و مجریان مطرح ایران تبدیل شود. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، قلب مخاطبان را به دست آورده و زندگی شخصی موفقی نیز در کنار همسرش شیدا خلیق دارد. بدون شک، ساکت‌اف در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهد بود.

کیوان ساکت‌اف در فیلم جدید هادی حجازی‌فر نقشی جذاب ایفا می‌کند

کیوان ساکت‌اف، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در جدیدترین اثر هادی حجازی‌فر با نام "داریوش" به ایفای نقش پرداخته است.

Untitled

بازی کیوان ساکت‌اف در رئالیتی شو "زودیاک"

علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌های متعدد، کیوان ساکت‌اف سابقه حضور در یک رئالیتی شو را نیز در کارنامه خود دارد. او در سال 1398 در برنامه "زودیاک" که از شبکه اینترنتی فیلیمو پخش می‌شد، حضور یافت.

حضور ساکت‌اف در "زودیاک" وجه دیگری از شخصیت او را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که او علاوه بر یک بازیگر و مجری توانمند، یک شخصیت سرگرم‌کننده و جذاب نیز هست.

زودیاک و کیوان

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد