هادی حجازی‌فر با سریال "داریوش" به فیلم‌نت می‌آید: زمان پخش سریال مشخص شد

سریال "داریوش" به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از 27 تیرماه از پلتفرم فیلم‌نت پخش خواهد شد.

هادی حجازی‌فر که پیش از این در مقام بازیگر و نویسنده در آثار مطرحی چون " ایستاده در باد" و "موقعیت مهدی" خوش درخشیده بود، برای اولین بار در عرصه کارگردانی سریال در شبکه نمایش خانگی قدم می‌گذارد. او در این سریال با نام "داریوش" به سراغ داستانی اجتماعی رفته و چالش‌های زندگی را از دریچه نگاه شخصیت‌های مختلف به تصویر می‌کشد.

بازیگران و عوامل سریال "داریوش"

علاوه بر هادی حجازی‌فر که نقش "داریوش" را ایفا می‌کند، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

نوید محمودی که سابقه تهیه‌کنندگی "پوست شیر" را در کارنامه دارد، در این سریال نیز به عنوان تهیه‌کننده در کنار حجازی‌فر حضور دارد. از دیگر عوامل این سریال می‌توان به مرتضی غفوری (مدیر فیلمبرداری)، سعید بجنوردی (صدابردار)، محمود دهقانی (چهره‌پرداز)، وحید مشاری (مدیر تولید)، سارا آهنی (تدوینگر)، مسعود سخاوت‌دوست (آهنگساز) و وحید شیخلر (دستیار اول کارگردان) اشاره کرد.

رقابت تنگاتنگ در فیلم‌نت با "در انتهای شب"

با آغاز پخش "داریوش"، فیلم‌نت صاحب دو سریال در حال پخش خواهد شد. پیش از این سریال "در انتهای شب" به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی در روزهای جمعه ظهر از این پلتفرم پخش می‌شد. حال با اضافه شدن "داریوش" به این جمع، رقابت در فیلم‌نت داغ‌تر از گذشته خواهد شد و مخاطبان می‌توانند از بین دو سریال جذاب و پرمخاطب، انتخاب خود را انجام دهند.

"داریوش" چه داستانی دارد؟

تاکنون اطلاعات زیادی از داستان سریال "داریوش" منتشر نشده است. با این حال، با توجه به سابقه هادی حجازی‌فر در ساخت آثاری واقع‌گرایانه و اجتماعی، می‌توان انتظار داشت که این سریال نیز به روایت داستانی از دل جامعه ایران بپردازد و به چالش‌ها و مشکلات افراد در زندگی روزمره بپردازد.

انتظارها از "داریوش"

با توجه به حضور عوامل مطرح و نام آشنا در کنار کارگردانی هادی حجازی‌فر، سریال "داریوش" از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از سریال‌های پرمخاطب و مورد توجه فیلم‌نت برخوردار است. انتظار می‌رود که این سریال بتواند با روایت داستانی جذاب و پرداختن به معضلات اجتماعی، نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

"داریوش" از 27 تیرماه منتظر شما در فیلم‌نت!

علاقه‌مندان به سریال‌های اجتماعی و طرفداران هادی حجازی‌فر می‌توانند از 27 تیرماه با تماشای سریال "داریوش" در پلتفرم فیلم‌نت، به تماشای داستانی جذاب و پرکشش بنشینند.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان