تیپ صحرا اسداللهی با شلوار کُردی خبرساز شد!

صحرا اسداللهی، نامی آشنا در دنیای سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر و کارگردان جوان با بازی در فیلم تحسین‌شده «فروشنده» به شهرت رسید و از آن پس با نقش‌آفرینی‌های درخشان خود در آثار مختلف، جایگاه خود را در دل مخاطبان سینما باز کرد. در این مقاله به بررسی بیشتر زندگی هنری و فعالیت‌های این هنرمند مستعد می‌پردازیم.

صحرا اسداللهی؛ از پشت کوه تا پرده نقره‌ای

آغاز مسیر هنری

صحرا اسداللهی، متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰، فارغ‌التحصیل رشته سینما با گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره است. او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های بازیگری زنده‌یاد حمید سمندریان آغاز کرد و سپس با بازی در نمایش‌های مختلف تئاتری، توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت.

5958568190743266745

بزرگ شدن با فروشنده

نقطه عطف اصلی در کارنامه هنری اسداللهی، بازی در فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی بود. این فیلم تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخت و اسداللهی را به عنوان یکی از بازیگران مستعد سینمای ایران معرفی کرد.

تعدد فعالیت‌ها

اسداللهی علاوه بر بازیگری، در عرصه کارگردانی نیز فعالیت دارد. او چندین فیلم کوتاه و مستند بلند را کارگردانی کرده است که نشان از علاقه و توانایی او در پشت دوربین دارد.

آثار شاخص

در کارنامه هنری صحرا اسداللهی، آثاری چون «پسرکشی»، «پری سا»، و همچنین فیلم کوتاه «زود برمی‌گردم» به چشم می‌خورد. او با بازی در این آثار، توانایی خود را در ایفای نقش‌های متنوع به اثبات رسانده است.

جوایز و افتخارات

اسداللهی تاکنون جوایز داخلی و بین‌المللی متعددی در رشته‌های بازیگری و کارگردانی کسب کرده است که نشان از موفقیت او در هر دو عرصه دارد.

صحرا اسداللهی با انتخاب یک شلوار کردی در اکران فیلم مما، نگاه‌ها را به خود جلب کرد و استایلی متفاوت و جذاب را به نمایش گذاشت.

5958568190743266744

5958568190743266747

کپی شد
دیدگاه
  • ناشناس

    شلوارش شبیه کاغذ دیواریه!!!!!!!!!!

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد