معرفی و دانلود Embarcadero RAD Studio 12

با توجه به پیشرفت و توسعه تکنولوژی، امروزه شاهد ورود نرم افزار های جدید و توسعه یافته ای برای برنامه نویسی و ساخت نرم افزار هستیم. یکی از جدید ترین اپلیکیشن هایی که به تازگی در این حوزه توجه برنامه نویسان را به خود جلب کرده، برنامه embarcadero RAD studio 12 است.

با استفاده از Embarcadero RAD Studio 12 شما یک برنامه کاربردی ویژوال هماهنگ با ویندوز، موبایل، دات نت، پی اچ پی و وب خواهید داشت. مجموعه embarcadero محیط کاملی با تمامی ابزار های برنامه نویسی را برای شما فراهم میکند. این نرم افزار یکی از تولیدات اخیر کمپانی embarcadero میباشد و از طریق آن میتوانید به زبانهای C++ Builder ، Delphi و... کد نویسی کنید.

در ادامه این متن می خواهیم با قابلیت های جدید این نرم افزار و هرآنچه که باید درباره Embarcadero RAD Studio 12 بدانید صحبت کنیم.

ویژگی های Embarcadero RAD Studio 12:

با Embarcadero RAD Studio 12 شما یک نرم افزار کاربردی با محیطی ساده و سازگار خواهید داشت. همچنین این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت برنامه نویسی و ساخت برنامه برای ویندوز را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار اشاره خواهیم کرد:

  • با Embarcadero RAD Studio 12 شما میتوانید برای ویندوزهای 32 و 64 بیتی، موبایل، مک و وب اپلیکیشن و برنامه بسازید.
  • روند ساخت نرم افزار با Delphi 12 Athens توسط نرم افزار توسعه داده شده و سریع تر انجام میشود.
  • با Embarcadero RAD Studio شما میتوانید برنامه هایی با رابط کاربری منحصر به فرد، چشم گیر و تعاملی بسازید.
  • نرم افزار از تکنولوژی های HD و 3D پشتیبانی میکند.
  • توسط این نرم افزار شما میتوانید برنامه های چند لایه با سرور و کلاینت بسازید.
  • Embarcadero RAD Studio دسترسی راحت و کارآمدی با تمامی دیتا سورس ها دارد.
  • امکان پشتیبانی از ذخیره سازی ابری در فضای amazon و azure.
  • امکان پشتیبانی از خدمات درگ و دراپ برای تمامی کامپوننت های پرکاربرد در محیط برنامه.
  • امکان ساخت نوار ابزارها به صورت کاملا شخصی.
  • و...

Download Rad Studio 12 + CRACK

چه چیزی در Embarcadero RAD Studio 12 جدید است؟

در جدیدترین نسحه Embarcadero RAD Studio 12 امکانات فوق العاده ایی برای کاربران فراهم شده است. این نرم افزار یک سری افزوده های جدید برای Delphi 12 Athens یا همان زبان دلفی، درون برنامه گنجانده است. این زبان از رشته های چند خطی، گرافیک skia در firemonkey با کیفیت بالاتر و fireDAC QBE برای فیلتر راحت تر داده ها پشتیبانی میکند. همچنین می توان گفت یکی از جدید ترین ویژگی های آن، ویزارد جدید JSON برای نقشه برداری و الگوبرداری از روی داده ها است.

از آخرین پلتفرم ها پشتیبانی میکند

با Embarcadero RAD Studio 12 شما میتوانید پشتیبانی رسمی از IOS 17 (فقط برای زبان دلفی)، اندروید 14 و MACOS Sonoma داشته باشید. RAD studio 12 همچنین از Ubuntu 22 LTS و آخرین ورژن ویندوز نیز پشتیبانی میکند.

ادغام visual assist برای C++ Builder 12 Download

یکی از جدید ترین ویژگی های RAD studio 12  ادغام ویژوال اسیست برای زبان C++ میباشد. با اضافه کردن این ویژگی تکمیل و پیمایش کد و تغییر نام برای کد C++ به طرز شگفت انگیزی سریع و بهینه شده است.

رشته های چند خطی برای Delphi 12 Athens

این ویژگی جدید در RAD studio 12 تاثیر مستقیمی روی سرعت انجام کار و بهینه کردن زمان ساخت برنامه  داشته است. رشته های چند خطی به برنامه نویس این امکان را میدهند تا متن های چند خطی مانند HTML، SQL، XML و JSON را به صورت آسان تری در محیط کد منبع برنامه جداسازی کند.

پشتیبانی SKIA برای طراحی UI در FireMonkey

این قابلیت جدید عملکرد و کیفیت را در ارائه تصاویر و محیط گرافیکی برنامه بالاتر برده است. با پشتیبانی از کنترلر های HD و 3D تمامی رابط های کاربردی در تمامی پلتفرم های هدف را بهبود میبخشد.

بهبود طراحی موبایل با بهبود FireMonkey

در نسخه جدید Embarcadero RAD Studio 12 طراحی برای پلتفرم های اندروید و IOS بهبود بخشیده شده است. صفحات طراحی اندروید از آی او اس جدا شده و ابزارهای جدیدی به قابلیت های طراحی اضافه خواهد شد. این افزونه ها و قابلیت ها از Android API سطح 33 نیز پشتیبانی میکنند.

VCL مدرن با MDI و رابط کاربری Tabbed برای VCL

با Embarcadero RAD Studio 12 شما نسخه بهبود یافته ای از نرم افزاری RAD studio با پشتیبانی از High DPI و طراحی جدید VCL خواهید داشت. این VCL جدید از Konopka signature الگو برداری شده است.

بهبود امنیت برنامه از طریق محدودیت های SQL

در فرآیند برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن های موبایلی و ویندوز مهمترین امر امنیت است. با Embarcadero RAD Studio 12 شما امنیت عمیق تری از برنامه از طریق محدودیت در دستورات SQL خواهید داشت. این دستورات در چندین بلوک و تغییرات دسته بندی خواهند شد.

Embarcadero RAD Studio 12 چه چیز دیگری را ارائه میدهد؟

  1. از RAD Studio در صفحه نمایش 4k+ استفاده کنید: برنامه با پشتیبانی از DPI بالاتر، این امکان را به برنامه نویسان میدهد تا روی صفحه نمایش های بزرگ تر و با وضوح بیشتری کار برنامه نویسی را انجام دهند.
  2. ویندوز 11 را پشتیبانی میکند: برنامه پشتیبانی رسمی از ویندوز 11 با نسل یکپارچه MSI X ارائه میدهد.
  3. از VCL Styles در زمان طراحی استفاده کنید: با پشتیبانی از VLC styles شما میتوانید دید دقیق تری از طراحی تان داشته باشید. این رابط ها امکان نمونه سازی سریع در هنگام طراحی را فراهم میکند.

کلام پایانی

در نهایت باید بگوییم یکی از بهترین برنامه های به روزرسانی شده در حوزه برنامه نویسی که از کمپانی embarcadero رونمایی شده، امروز از طریق این مجموعه در اختیار علاقه مندان و کاربران قرار گرفته است.

شما میتوانید برای دانلود رایگان Embarcadero RAD Studio 12 به وب سایت رسمی مجموعه مراجعه کنید. همچنین در قسمت وبلاگ میتوانید آموزش های لازم برای کار با برنامه را فرا بگیرید.

همچنین برای دانلود نسخه های پیشین این نرم افزار میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد