چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم؟

خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان بسیار آسان است و فقط کافیست برخی از فاکتورهای مهم را رعایت کنید.

خرید سیم کارت همراه اول 0912 به خودی خود یک معامله برد-برد است. می‌گویید چرا؟
با توجه به قیمت رو به رشد این پیش‌شماره طلایی به دلایل مختلف از جمله تمام شدن برخی از کدها، تهیه این خط موبایل به نوعی سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شود. شما می‌توانید از آن استفاده کنید و نگران بی ارزش شدن پول خود نباشید و در صورت فروش آن حتی سود هم بکنید.


اما اگر تا به الان آن را تهیه نکرده‌اید و یا قصد خرید دوباره یکی دیگر را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید.

 

سیم کارت 0912 ارزان


حتما شما هم دغدغه خرید یک نسخه ارزان قیمت را دارید و نمی‌دانید چگونه می‌توان ارزان‌ترین را تهیه کرد. این کار بسیار ساده است فقط کافیست برخی از فاکتورهای مهم در خرید سیم کارت همراه اول 0912 را رعایت کنید.


این فاکتورها کدامند؟ در زیر به تک تک آنها اشاره شده است.

 


سیم کارت 0912 رند یا غیر رند؟

حتما شما هم با شماره‌های رند به وجد آمده‌اید و دوست دارید یکی از آنها را برای کسب‌و‌کار یا برندینگ شخصی خود تهیه کنید. اما باید بدانید که هرچه شماره رندتر باشید قیمت آن نیز گران‌تر است. 


پس برای خرید سیمکارت 0912 ارزان می‌بایست از خطوط معمولی یا غیر رند انتخاب کنید. این روش به شما کمک می‌کند هزینه کمتری بپردازید.


همانطور که خرید سیم کارت رند مزایای خود را دارد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که دیگر کسی شماره حفظ نمی‌کند و بلافاصله پس از گفتن شماره‌تان در گوشی مخاطب ذخیره می شود. پس دیگر نگران این قضیه نباشید.


اما این قضیه برای بیزینس‌ها فرق می‌کند و بهتر است نوع رند آن را تهیه کنند.

 


کدهای جدیدتر مساوی است با هزینه کمتر

به اولین عدد بعد از پیش‌شماره 0912 کد آن سیم کارت می‌گویند. همانطور که مشخص است هرچه کد جدیدتر باشد، ارزان‌تر است. حالا این کدهای جدید و قدیمی کدامند؟


اپراتور همراه اول کدها را به ترتیب از 1 تا 8 به بازار خرید و فروش سیم کارت عرضه کرده است. بنابراین گران‌ترین کد عدد 1 و ارزان‌ترینِ این سری عدد 8 است. اما پس از مدتی اعداد 0 و 9 را ارائه و می‌توان نتیجه گرفت که جدیدترین کدها این اعداد هستند.

 

بنابراین اگر قصد تهیه یک سیم کارت 0912 ارزان را دارید بهتر است از کدهای جدیدتر  انتخاب کنید.

 

سیم کارت 0912 ارزان


خرید سیم کارت 0912 کارکرده یا صفر؟ کدام به‌صرفه است

اگر از لحاظ اقتصادی به این قضیه نگان کنید، طبیعتا خرید سیم کارت دست دوم به دلیل قیمت پایین‌تری که دارد به صرفه‌تر است. اما مشکلات خاص خود را دارد و باید مدتی خاموش بماند تا مخاطبین قبلی سیم کارت با شما تماس نگیرند. 


خرید نوع صفر این مشکل را ندارد ولی باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. 

 


خرید از دست مزایای خاص خود را دارد

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر بتوانید شخصی را پیدا کنید که خود صاحب سیم کارت است و برای تهیه این پیش‌شماره خاص و پرطرفدار بتوانید از آنها خرید کنید می‌توانید هزینه کمتری بپردازید؟


معمولا خرید از شخص به دلیل اینکه فرد یک فروشنده عادی است و نه یک فروشنده سیم کارت باعث می‌شود شما دیگر هزینه دلالی را نپردازید و مستقیما از خود شخص خرید کنید.


این روش مزایا و معایب خودش را دارد و بهتر است قبل از هر کاری جوانب احتیاط را رعایت کنید.


برخی از افراد ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری بپردازند اما خیالشان از بابت خرید راحت باشد بنابراین خرید از فروشنده معتبر را ترجیح می‌دهند.

 

سیم کارت 0912 ارزان


سیم خان یک فروشگاه اینترنتی امن برای خرید است

برای خرید سیم کارت همراه اول با این پیش‌شماره کافیست به سایت سیم خان به آدرس https://simkhan.ir مراجعه کنید. لیست فروشندگان معتبر در این سایت وجود دارد اما همانطور که در بالا اشاره شد ممکن است برخی از آنها ناامن باشند بنابراین بهتر است قبل از خرید بررسی‌های لازم صورت بگیرد.


همچنین اگر تمایل دارید از شخص و فروشنده مستقیم تهیه کنید بخش فروشندگان شخصی وجود دارد و می‌توانید از آنها بخرید.


بسیاری از این فروشندگان عادی ترجیح می‌دهند خودشان سیم کارتشان را به فروش برسانند. این دسته از افراد کسانی هستند که به شما سیم کارت ارزان می‌فروشند.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان