از فردا واسه وصل نشدن به اینترنت، 30 درصد بیشتر پول میدیم!

در یک اقدام قابل توجه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران از افزایش قابل توجه تعرفه‌های اینترنت خبر داده است. این افزایش ۳۰ درصدی، که به تازگی اعلام شده، نشان از تغییرات چشمگیر در بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد.

تصمیم به افزایش قیمت‌ها

  • سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که این افزایش پس از نشستی با مدیران عامل اپراتورهای ارتباطی و پذیرش تعهدات آن‌ها برای ارتقاء کیفیت خدمات رخ داده است.

شرایط توافق

مدیران عامل اپراتورها شب گذشته با حضور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با شرایط زیر موافقت کردند:

  • افزایش سایت‌های نسل پنجم: افزایش تعداد سایت‌های نسل پنجم تا ۱۰ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳.
  • گسترش پوشش نسل چهارم: ارتقاء پوشش نسل چهارم در کشور به ۹۶ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳.
  • افزایش سرعت اینترنت: بهبود میانگین سرعت اینترنت به میزان ۳۰ درصد طی شش ماه آینده.

نتایج عدم ایفای تعهدات

  • در صورتی که اپراتورها به تعهدات خود عمل نکنند، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جرایمی را برای آن‌ها در نظر گرفته است. این تعهدات به عنوان الحاقیه به پروانه فعالیت اپراتورها افزوده خواهند شد.

این اقدام، که به عنوان یک گام بزرگ در بهبود کیفیت خدمات ارتباطی در ایران تلقی می‌شود، انتظاراتی را در میان مشترکین و کاربران اینترنت ایجاد کرده است.

منبع: تجارت نیوز

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد