جواد عزتی و ستارگان دیگر در فصل سوم «زخم کاری»: آیا انتظارات برآورده می‌شود؟

سریال پرطرفدار «زخم کاری» به فصل سوم خود نزدیک می‌شود و این بار شاهد حضور چهره‌های جدید و معروف در این سریال خواهیم بود. با توجه به اعلام رسمی تیم ساخت، بازیگران اصلی این فصل از سریال مشخص شده‌اند.

بازیگران اصلی فصل سوم:

  • جواد عزتی

  • رعنا آزادی ور

  • کامبیز دیرباز

  • الناز ملک

محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال، با انتشار تصویری از پشت صحنه، از پیشرفت چشمگیر ساخت سریال خبر داده است. او تأکید کرده که تیم ساخت با انگیزه و جدیت فراوان در حال کار هستند و بیش از سی درصد از فیلم‌برداری این فصل انجام شده است.

تاریخ پخش هنوز مشخص نیست:

مهدویان بیان کرده که زمان دقیق پخش سریال «زخم کاری» هنوز مشخص نیست، اما تلاش تیم سازندگان بر این است که سریال هرچه زودتر به پایان رسیده و پخش شود.

داستان فصل سوم:

بر اساس اطلاعات منتشرشده، داستان فصل سوم این سریال مانند دو فصل قبلی برگرفته از یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر است. فصل اول بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم بر اساس «هملت» ساخته شد و حالا منبع الهام فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است.

تحولات فصل‌های قبلی:

  • فصل اول: پایان فصل اول با گمانه‌زنی‌های فراوان درباره ساخت فصل دوم همراه بود.

  • فصل دوم: تولید شده در خرداد ۱۴۰۲ با عنوان «بازگشت» تحت تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان. کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به عنوان هنرپیشه‌های جدید به جمع بازیگران پیوستند.

انتظارات برای فصل جدید:

مهدویان تأکید کرده که بازیگران اصلی سریال در فصل سوم حضور خواهند داشت. این در حالی است که در فصل دوم، حضور محدود برخی شخصیت‌ها، به ویژه شخصیت سایه وار مالک (با بازی جواد عزتی)، با انتقاداتی همراه بوده است.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد