پرسپولیس و استقلال در سری جدید مافیا: بازی تاکتیکی با حضور ستاره‌های فوتبال ایران

با گسترش بازی مافیا در ایران و توجه بیشتر به این بازی، حالا چهره‌های معروف دنیای فوتبال ایران نیز به جمع شرکت‌کنندگان این بازی پیوسته‌اند. در سری جدید مافیا، چند بازیکن برجسته از تیم‌های پرسپولیس و استقلال با هم به رقابت پرداختند.

بازیکنان شرکت‌کننده:

با حضور بازیکنانی همچون سعید مهری، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی، این سری از مافیا تازه‌ترین تجربه‌ای را برای علاقمندان به بازی فراهم کرده است.

تجربیات سعید مهری:

در پاسخ به سوالات مطبوعات درباره شرکت در این بازی، سعید مهری اعلام کرد که در مافیا بازی کرده و حتی در مرحله گروهی و فینال فعالیت داشته است. او همچنین افزود که در گروه بازیکنان پرسپولیس و استقلال، هیچ تبعیضی وجود نداشته و همه بازیکنان با عدالت به مسابقات پرداخته‌اند.

حضور علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی:

علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی نیز به عنوان دو بازیکن دیگر از تیم‌های پرسپولیس و استقلال در این سری مافیا شرکت کرده‌اند. حضور این دو بازیکن نیز جذابیت این سری را افزایش داده است.

نتیجه:

با حضور ستاره‌های فوتبال ایران در سری جدید مافیا، انتظار می‌رود که جذابیت این بازی برای هواداران و علاقمندان به بازی‌های تاکتیکی و استراتژیک به اوج برسد.  در ۱۰ روز آینده منتظر پخش این سری جدید باشید.

منبع: ورزش سه

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد