نوید محمدزاده و فرشته حسینی با استایلی خاص در تئاتر "چهار"

نوید محمدزاده و فرشته حسینی، زوج محبوب سینمای ایران، بار دیگر با استایلی خاص در انظار عمومی ظاهر شدند. این بار، تصویری از این زوج هنری در کنار سالار مقیمی و سپیده رضاییان، پس از اجرای تئاتر "چهار"، در فضای مجازی منتشر شده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

استایل خاص نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در این تصویر، پیراهنی بلند و گل‌گلی به تن دارد و شلواری جین نیز بر تن کرده است. او همچنین عینک آفتابی و کلاه لبه‌دار بر سر گذاشته و موهایش را به صورت دم اسبی بسته است. این استایل محمدزاده را می‌توان خاص و متفاوت دانست.

استایل شیک و ساده فرشته حسینی

فرشته حسینی در این تصویر، پیراهنی مشکی و ساده به تن دارد و شلواری جین نیز بر تن کرده است. او موهایش را دم اسبی بسته و کیف کوچکی نیز در دست دارد. استایل حسینی را می‌توان شیک و ساده توصیف کرد.

نوید و فرشته

واکنش‌ها به استایل این زوج

انتشار این تصویر از نوید محمدزاده و فرشته حسینی، واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشته است. برخی از کاربران، استایل این زوج را خاص و جذاب دانسته‌اند و برخی دیگر نیز از آن انتقاد کرده‌اند.

در نهایت، می‌توان گفت که نوید محمدزاده و فرشته حسینی، بار دیگر با استایلی خاص در انظار عمومی ظاهر شده‌اند و این موضوع توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد