ستاره جوان در حال طلوع: شیدا خلیق، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به همراه همسرش

شیدا خلیق، بازیگر جوان و با استعداد سینما، تلویزیون و تئاتر، با بازی در نقش‌های متنوع و حضور در آثار برجسته، نام خود را در میان هنرمندان آینده‌دار مطرح کرده است.

شروع فعالیت از سنین کودکی

شیدا خلیق در سال 1372 در تهران متولد شد و از سنین کودکی به دنیای هنر و بازیگری علاقه داشت. او در 8 سالگی با حضور در تئاتر، قدم در عرصه بازیگری گذاشت و از آن زمان تاکنون در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

شیدا-خلیق-768x600

کارنامه هنری پربار

خلیق در طول فعالیت هنری خود، در فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و تئاترهای مختلفی بازی کرده است. از جمله فیلم‌های سینمایی او می‌توان به "دختران" قاسم جعفری، "یه حبه قند" رضا میرکریمی، "بوسیدن روی ماه" همایون اسعدیان و "چهل و هفت" احمد اطراقچی اشاره کرد. او همچنین در سریال‌های پرمخاطبی مانند "زعفرانی"، "چرخ و فلک"، "هیئت مدیره"، "زوج یا فرد" و "هم‌سایه" به ایفای نقش پرداخته است.

شیدا خلیق

حضور درخشان در تئاتر

علاوه بر سینما و تلویزیون، شیدا خلیق در تئاتر نیز فعالیت چشمگیری داشته است. او در نمایش‌های متعددی مانند "مهاجران"، "بهار و آدم‌برفی"، "پاییز"، "نگاهمان می‌کنند"، "زائر"، "تبارشناسی دروغ و تنهایی"، "ماضی استمراری" و "خانه ایران" بازی کرده است.

شیدا

ازدواج با کیوان ساکت‌اف

شیدا خلیق در اردیبهشت 1403 با کیوان ساکت‌اف، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرد. این زوج هنری در رئالیتی شو "شب‌های مافیا؛ زودیاک" نیز با یکدیگر هم‌بازی بودند.

شیدا خلیق 3

شیدا خلیق 1

حضور در برنامه مافیا

شیدا خلیق با حضور در برنامه "مافیا" که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، به دلیل بازی و هوش خوبش مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

شیدا خلیق 2

آینده‌ای روشن در انتظار شیدا خلیق

با توجه به استعداد و پشتکار شیدا خلیق، به نظر می‌رسد آینده‌ای روشن در انتظار او باشد. او با بازی در نقش‌های متنوع و حضور در آثار برجسته، می‌تواند به یکی از ستارگان سینما، تلویزیون و تئاتر ایران تبدیل شود.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد