اکران مردمی «یادگار جنوب» با استقبال پرشور مخاطبان + عکس

فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، دیروز با حضور پرشور بازیگران و علاقه‌مندان در پردیس سینمایی مگا مال اکران مردمی شد. این فیلم که داستان عاشقانه‌ای پیچیده و متفاوت را روایت می‌کند، توانسته است پیش از اکران عمومی، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

داستانی متفاوت و جذاب

  • خلاصه‌ای مبهم اما جذاب: سازندگان فیلم با نگه داشتن جزئیات داستان در هاله‌ای از ابهام، کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته‌اند. جمله کوتاه «باید عبور کرد» به عنوان تنها سرنخ موجود، وعده یک روایت پیچیده و پرکشش را می‌دهد.

5850420132545937648

5850420132545937652

5850420132545937651

5850420132545937649

تیم سازنده‌ای جوان و با تجربه

  • کارگردانان جوان و موفق: حسین دوماری و پدرام پورامیری، کارگردانان این فیلم، پیش از این با فیلم «جاندار» توانایی خود را در ساخت تریلرهای اجتماعی اثبات کرده‌اند.
  • نویسندگان سریال «یاغی»: این دو کارگردان همچنین به عنوان نویسندگان سریال پرمخاطب «یاغی» شناخته می‌شوند که نشان از توانایی آن‌ها در خلق داستان‌هایی جذاب و پرکشش دارد.

سحر دولتشاهی تصاویری از پشت صحنه این فیلم در صفحه خود منتشر کرد
سحر دولتشاهی، بازیگر مشهور سینمای ایران، تصاویری از پشت صحنه فیلم سینمایی «یادگارجنوب» را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

3

1

4

2

5

کپی شد
دیدگاه
  • فاطمه

    پژمان جمشیدی فیلم هاش درجه یکهههه♥️😍

  • اوا

    خیلی چرت بود با اعتماد به همین نقد رفتم سینما احساس میکردی یه نسخه سانسور شده رو داری میبینی سکانسهای بیربط انگار یه تیکه های از فیلم نبود یه دفعه کات میخورد یه سکانس می‌دیدی یه پیرمرد چاق لمپن که نای حرف زدن نداره نصفه شب تو آشپزخونه کله پاچه بار گذاشته موزیک عربی میگه بیا رو میز برقص یا همه اموالتو با هرچی نداری بده من؟؟؟ فیلم پراز اغراق و اشکال بود از قصه و کارگردانی گرفته تا فیلمبرداری رومخ که دوربین می‌زارن رو دوششون پشت بازیگر راه میرن تا صدابرداری مزخرف که صدای کوبیدن ماشین با چند ثانیه تاخیر میشیدی و .... خیلی بد بود

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد