زنان در بند؛ قصه فرار از کارتل مواد مخدر در سریال جدید نمایش خانگی

سریال جدید نمایش خانگی با عنوان "غربت" از امروز مخاطبان را به دنیای پر التهاب و پیچیده‌ای از روابط انسانی می‌برد. این سریال که با محوریت گروهی از زنان درگیر در یک کارتل مواد مخدر روایت می‌شود، داستانی هیجان‌انگیز از تلاش آن‌ها برای رهایی از بند و رسیدن به آزادی را به تصویر می‌کشد.

داستانی با محوریت زنان

سریال "غربت" که توسط تیم سازنده سریال موفق "ممنوعه" تولید شده است، با روایتی متفاوت و جذاب به سراغ موضوع زنان و چالش‌های آن‌ها می‌رود. در این سریال، گروهی از زنان که در دل یک کارتل مواد مخدر گرفتار شده‌اند، تصمیم به فرار و شروع زندگی جدیدی می‌گیرند.

بازیگران سریال

از جمله بازیگران مطرحی که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه و همچنین پیشکسوتان نام‌آشنایی چون سوسن پرور، مهدی میامی، لادن ژافه وند، حسین مسافر آستانه و فرید قبادی اشاره کرد.

خلاصه داستان

در سریال "غربت"، گروهی از زنان که تحت سلطه یک کارتل مواد مخدر قرار دارند، برای رهایی از این وضعیت و رسیدن به آزادی، دست به یک اقدام خطرناک می‌زنند. آن‌ها باید با چالش‌های بسیاری روبرو شوند و برای رسیدن به هدفشان از سدهای بزرگی عبور کنند.

تیم سازنده

  • نویسنده و کارگردان: امیر پورکیان
  • تهیه کننده: صادق یاری
  • مجری طرح و تهیه کننده اجرایی: مهدی یاری
  • مشاور پروژه: محسن رضایی

پخش سریال

سریال "غربت" از ۱۹ مرداد ماه، به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا قابل مشاهده است.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد