یورو 2024 در شبکه سه؛ فوتبالی داغ با تحلیل‌های جذاب!

شروع مسابقات از امشب با ویژه برنامه "یورو 2024"

هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا از 25 خردادماه آغاز می‌شود و شبکه سه سیما با تدارک ویژه برنامه "یورو 2024"، تماشای این رقابت‌ها را برای علاقه‌مندان به فوتبال جذاب‌تر خواهد کرد.

جزئیات برنامه

  • پخش زنده تمام بازی‌ها: تمامی بازی‌های یورو 2024 به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در صورت همزمانی بازی‌ها، برخی از آنها از شبکه ورزش سیما نیز روی آنتن می‌روند.
  • دکور اختصاصی و فضایی هیجان‌انگیز: ویژه برنامه "یورو 2024" با دکوری اختصاصی و فضایی هیجان‌انگیز، بینندگان را به دل مسابقات می‌برد.
  • ترکیبی از گزارشگران جوان و پیشکسوت: گزارش بازی‌ها توسط تیمی از گزارشگران جوان و پیشکسوت انجام می‌شود تا شور و هیجان مسابقات به طور کامل به مخاطبان منتقل شود.
  • اجرا توسط پیمان اسدیان و حمید محمدی: پیمان اسدیان و حمید محمدی، دو مجری توانمند، اجرای این برنامه را برعهده دارند.
  • تحلیل و بررسی بازی‌ها توسط کارشناسان: کارشناسان زبده داخلی و خارجی در برنامه حضور خواهند داشت و به تحلیل و بررسی بازی‌ها می‌پردازند.
  • بخش‌های تولیدی متنوع: علاوه بر پخش زنده مسابقات، بخش‌های تولیدی متنوعی مانند معرفی بازیکنان، تیم‌ها و سابقه آنها در جام در نظر گرفته شده است.

12 ساعت کنداکتور شبکه سه در اختیار یورو 2024

در مرحله گروهی مسابقات، به طور متوسط 12 ساعت از کنداکتور شبکه سه به ویژه برنامه یورو 2024 اختصاص خواهد یافت تا علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند به طور کامل در جریان مسابقات قرار بگیرند.

شروع ویژه برنامه همزمان با بازی افتتاحیه

ویژه برنامه "یورو 2024" همزمان با بازی افتتاحیه بین تیم‌های آلمان و اسکاتلند در 25 خردادماه روی آنتن خواهد رفت.

آماده‌ی فوتبالی داغ و تحلیلی جذاب با شبکه سه باشید!

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان