قیمت گوشت به ۲۹۹ هزار تومان رسید! گوشت تنظیم بازار رو از کجا بخریم؟

خبر خوش برای طرفداران گوشت قرمز! با تلاش‌های مسئولین، قیمت این محصول پروتئینی در بازار کشور به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در این خبر به بررسی جزئیات این موضوع و نحوه دسترسی به گوشت ارزان می‌پردازیم.

گوشت تنظیم بازاری وارداتی با قیمت مناسب در دسترس مردم

طبق گفته دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور، ران، دست و راسته گوساله تنظیم بازاری وارداتی با قیمت ۲۹۹ هزار تومان، چرخ‌کرده با قیمت ۲۷۵ هزار تومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزار تومان در حال حاضر در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین تهران و البرز عرضه می‌شود.

عرضه سراسری در آینده نزدیک

این مقام مسئول در ادامه خبر خوشی برای سایر هموطنانمان در سراسر کشور نیز داشت. ایشان اعلام کرد که با افزایش حجم واردات، در روزهای آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در تمامی استان‌ها و در کلیه فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

زمان انتظار به پایان می‌رسد

طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود تا ۲۰ روز آینده، گوشت تنظیم بازاری وارداتی به طور کامل در سراسر کشور توزیع شده و در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

نکات مهم

  • قیمت ران، دست و راسته گوساله تنظیم بازاری وارداتی ۲۹۹ هزار تومان است.
  • چرخ‌کرده تنظیم بازاری با قیمت ۲۷۵ هزار تومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
  • در حال حاضر این گوشت در تهران و البرز موجود است و به زودی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
  • پیش‌بینی می‌شود تا ۲۰ روز آینده، گوشت تنظیم بازاری وارداتی در دسترس عموم مردم در سراسر کشور قرار گیرد.
کپی شد
دیدگاه
  • ناشناس

    واقعیه یا کیکه؟!!! 😂

  • ناشناس

    رفتم فروشگاه . یک نفر دیروز گوشت تنظیم بازار خریده بود . پس آورده بود . وقتی باز کرده بود پشت گوشت سیاه بود وبوی تعفن میداد!!!

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد