خبر خوش برای کادر زحمتکش: افزایش حقوق در بودجه 1403!

در خبرهای مسرت‌بخش اخیر، دولت در راستای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کادر زحمتکش درمان، بودجه قابل توجهی را برای افزایش حقوق آنها در سال 1403 اختصاص داده است. این خبر، نویدبخش بهبود معیشت و رفاه این قشر خدوم جامعه در سال آینده است.

بودجه 10 هزار میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت بهداشت

بر اساس اصلاحیه قانون بودجه 1403، اعتبار 10 هزار میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است. این مصوبه پس از مکاتبه رئیس مجلس با سرپرست نهاد ریاست جمهوری و الحاق یک بند جدید به جدول شماره 7 قانون بودجه 1403، به تصویب رسید.

اختصاص اعتبار جدید برای ترمیم حقوق

در این راستا، حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار جدید برای ترمیم پرداختی کارکنان وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است. این اقدام، نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به وضعیت معیشتی این قشر زحمتکش و تلاش برای جبران زحمات و خدمات ارزنده آنها در خط مقدم مقابله با بیماری‌ها و حفظ سلامت جامعه است.

امید به بهبود معیشت و رفاه کادر درمان

با اختصاص این اعتبار، انتظار می‌رود شاهد بهبود ملموس در معیشت و رفاه کارکنان وزارت بهداشت در سال 1403 باشیم. این امر، انگیزه و روحیه این قشر را برای ارائه خدمات بهتر به مردم افزایش خواهد داد و در ارتقای سطح سلامت جامعه نیز موثر خواهد بود.

جمع‌بندی

افزایش حقوق کارکنان وزارت بهداشت در بودجه 1403، خبر مسرت‌بخش و امیدوارکننده‌ای برای این قشر زحمتکش و جامعه به طور کلی است. این اقدام، نشان‌دهنده تعهد دولت به حمایت از کادر درمان و تلاش برای ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در کشور است.

111منبع: تسنیم

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد