همستر کامبت در سراسر جهان از دسترس خارج شد: اختلال گسترده در سرورها

از صبح امروز، کاربران همستر کامبت در سراسر جهان با مشکلاتی در دسترسی به این بازی روبرو شده‌اند. این اختلال که به نظر می‌رسد ناشی از مشکلات سروری باشد، باعث غیرفعال شدن پنل کاربری و عدم امکان ورود به بازی شده است.

جزئیات بیشتر

  • گزارش اختلال گسترده: طبق گزارش‌های متعدد، کاربران در کشورهای مختلف با مشکلاتی در دسترسی به همستر کامبت مواجه هستند.
  • غیرفعال شدن پنل کاربری: به دلیل این اختلال، کاربران قادر به مشاهده پنل کاربری خود و انجام فعالیت‌هایی مانند ارتقای همسترها و شرکت در مبارزات نیستند.
  • تایید مشکل توسط همستر کامبت: کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از این مشکل آگاه است و در حال تلاش برای رفع آن در اسرع وقت می‌باشد.
  • احتمال اختلال در سرورها: با توجه به اینکه سایر اپلیکیشن‌ها بدون مشکل کار می‌کنند، به نظر می‌رسد علت این اختلال، مربوط به سرورهای همستر کامبت باشد.
  • هنوز هیچ دلیلی تأیید نشده: در حال حاضر هیچ دلیل قطعی برای این اختلال ارائه نشده است و ممکن است ناشی از حمله سایبری یا نقص فنی باشد.

راه‌حل‌های موقت

  • نیازی به نصب مجدد برنامه‌ها نیست: کارشناسان اعلام کرده‌اند که از آنجایی که مشکل فقط مربوط به همستر کامبت است، نیازی به پاک کردن و نصب مجدد برنامه‌هایی مانند تلگرام نیست.
  • استفاده از فیلترشکن بی‌فایده است: با توجه به اینکه این اختلال جهانی است، استفاده از فیلترشکن برای حل مشکل کارایی ندارد.

به‌روزرسانی

همستر کامبت اعلام کرده است که در حال تلاش برای حل این مشکل است و به زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد