کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7431880 1483433 2018 7 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Purchasing and supply management in an industrial marketing perspective
ترجمه فارسی عنوان
مدیریت خرید و عرضه از دیدگاه بازاریابی صنعتی
فهرست مطالب مقاله
چکیدهکلمات کلیدی1.مقدمهشکل 1. مقالات IMM PSM در طول زمان.2. یک بررسی کلی در مقالات مدیریت خرید و عرضه منتشر شده در رابطه با مدیریت بازاریابی صنعتی3. درک دیدگاه های نظری در مقالات مربوط به مدیریت خرید و عرضهشکل 2. توزیع دیدگاه های نظری 2000-20164. موضوعات مدیریت خرید و عرضه در مدیریت بازاریابی صنعتیجدول 1. موضوعات PSM در IMM5. پژوهش مدیریت بازاریابی صنعتی مربوط به مدیریت عرضه و تقاضا5.1. مسیر اول: نظریه ی شبکه ی پیشرفته ی عرضه5.2. مسیر 2: بازبینی در رابطه با بحث مربوط به زنجیره ی عرضه و مدیریت شبکه5.3. مسیر سوم: بحث درباره ی بهترین شیوه های موجود در مدیریت خرید و عرضه6. نتیجه گیری
ترجمه چکیده
این مقاله تحقیقات مربوط به مدیریت خرید و عرضه (PSM) از دیدگاه بازاریابی صنعتی با استفاده از مدیریت بازاریابی صنعتی (IMM) به عنوان نماینده را منعکس می کند. یک بررسی سیستماتیک از مدیریت بازاریابی صنعتی انجام شد و این بررسی نشان داد که تعداد زیاد و رو به رشدی از مقالات مربوط به مدیریت خرید و عرضه در مدیریت بازاریابی صنعتی منتشر شده و بخش بزرگی از این مقالات متکی بر رویکرد متقابل IMP به عنوان یک چشم انداز نظری می باشند. موضوعات مورد بحث در این مقاله شامل تحقیقات مربوط به مدیریت خرید و عرضه بوده و سه مسیر را جهت تحقیقات آینده مدیریت خرید و عرضه برای محققان بازاریابی صنعتی پیشنهاد می دهد: 1) تحقیقات نظری بر روی مفهوم شبکه های عرضه، 2) بازبینی مفهوم مدیریت شبکه های عرضه و 3) بحث در رابطه با ارائه بهترین شیوه ها در زمینه مدیریت خرید و عرضه. بنابراین، به دلیل کمبود قابل توجه اطلاعات در رابطه با معانی شبکه های عرضه و ماهیت مدیریت شبکه های عرضه، این مقاله پیشنهاداتی را در رابطه با انجام تحقیقات بیشتر جهت توسعه نظریه های بیشتر در زمینه شبکه های عرضه و نحوه مدیریت شبکه های عرضه ارائه می دهد. این مقاله بر این باور است که همچنان که پیچیدگی و خطرات شبکه عرضه به ویژه نگرانی درباره پایداری این شبکه ها افزایش می یابد، نیاز به تفکرات جدید درباره نحوه تاثیر این شبکه های عرضه و همچنین معنای آن ها نیز افزایش می یابد.
موضوعات مرتبط
علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، کسب و کار و حسابداری بازاریابی و مدیریت بازار
چکیده انگلیسی
The proposal is therefore to dedicate more research to develop further theory on supply networks and how to manage within supply networks, because there is a surprising lack of conceptual clarity as to the meaning of supply networks and the notion of managing supply networks. The paper argues that as increasing supply network complexity and risks, especially concerning sustainability, requires new thinking about how best to influence and manage supply networks.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Industrial Marketing Management - Volume 69, February 2018, Pages 91-97
نویسندگان
,