آشنایی با موضوع

زیست‌شناسی‌ سلولی‌ و مولکولی‌ دارای‌ 5 گرایش‌ میکروبیولوژی‌، علوم‌ سلولی‌ و مولکولی‌، ژنتیک‌، بیوشیمی‌ و بیوفیزیک‌ است‌. بیوشیمی علمی است که در سطح مولکولی به ماهیت موجودات زنده و همچنین کلیه فرآیندهای حیاتی می پردازد. بنابراین زمینه مطالعاتی این علم تمام موجودات زنده و هدف اصلی آن کشف کلیه فرآیندهای حیاتی در سطح ملکولی می باشد. علم‌ ژنتیک‌ در ایران‌ هنوز در ابتدای‌ راه‌ است‌ و باید تلاش‌ بسیار کرد و کاستی‌ها را جبران‌ نمود و موانع‌ را از میان‌ برداشت‌ تا بتوان‌ شاهد رشد روزافزون‌ این علم‌ در ایران‌ بود.
در این صفحه، فهرستی از مقالاتی که در «نشریات بیوشیمی، ژنتیک و زیست شناسی مولکولی پایگاه ساینس دایرکت» منتشر شده و پیش از این به صورت کامل به زبان فارسی ترجمه شده اند، نمایش داده شده است.
این مقالات به موضوعات سالمندی، زیست شیمی، بیوشیمی، ژنتیک و زیست شناسی مولکولی (عمومی)، بیوفیزیک، بیوتکنولوژی یا زیست‌فناوری، تحقیقات سرطان، بیولوژی سلول، بیوشیمی بالینی، زیست شناسی تکاملی، علوم غدد، ژنتیک، زیست شناسی مولکولی، پزشکی مولکولی، فیزیولوژی، زیست شناسی پایه، و... مرتبط هستند و با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی ISI همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
ترجمه مقالات ISI بیوشیمی، ژنتیک و زیست شناسی مولکولی

سفارش ترجمه

در صورتی که ترجمه مقاله مورد نظر شما در لیست فوق وجود ندارد، می توانید با مراجعه به لیست نشریات و مقالات انگلیسی این موضوع، مقاله مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید تا مترجمان این سایت مقاله مورد نظر را برای شما ترجمه نمایند.
مشاهده نشریات و مقالات بیوشیمی، ژنتیک و زیست شناسی مولکولی