آشنایی با موضوع

روان‌شناسی، علم مطالعهٔ رفتار و فرایندهای ذهنِ موجود زنده ـ بخصوص انسان ـ بر اساس روش علمی است. همچنین یکی از علوم کاربردی و شاخه‌های تحصیلی است که یافتن ارتباط ذهن و روان آدمی، با مفاهیمی نظیر رشد، سلامت، رفتارهای اجتماعی، شناخت و … را در بر می‌گیرد. روانشناسی با در نظر گرفتن نیازهای طبیعی انسان و درک روح زمان ، به عنوان پرچمدار مطالعه پیچیدگی‎های بشر امروز است. در یک تعریف ساختار شکن از روان شناسی، «روان شناسی عبارت از کشف دروغهایی است که به خود می گوییم و همچنین تعیین حد و مرز راست هاست» در این تعریف انسان موجودی است که نخست باید خود را فتح کند. در نتیجه صداقت تمام عیار با خود پایه روان شناسی است. این تعریف روان شناسی را با خود شناسی پیوند می زند.
در این صفحه، فهرستی از مقالاتی که در «نشریات روانشناسی پایگاه ساینس دایرکت» منتشر شده و پیش از این به صورت کامل به زبان فارسی ترجمه شده اند، نمایش داده شده است.
این مقالات به موضوعات روان شناسی کاربردی، روانشناسی بالینی، روانشناسی رشد و آموزشی، روانشناسی تجربی و شناختی، نوروسایکولوژی و روانشناسی فیزیولوژیک، روانشناسی (عمومی)، روانشناسی اجتماعی، و... مرتبط هستند و با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی ISI همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
ترجمه مقالات ISI روانشناسی

سفارش ترجمه

در صورتی که ترجمه مقاله مورد نظر شما در لیست فوق وجود ندارد، می توانید با مراجعه به لیست نشریات و مقالات انگلیسی این موضوع، مقاله مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید تا مترجمان این سایت مقاله مورد نظر را برای شما ترجمه نمایند.
مشاهده نشریات و مقالات روانشناسی