تبدیل موجک مقابله ای

در این صفحه تعداد 8 مقاله تخصصی درباره تبدیل موجک مقابله ای که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI تبدیل موجک مقابله ای (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تبدیل موجک مقابله ای; Laser Doppler flowmetry; Skin blood flow; Blood flow oscillations; Adaptive wavelet transform; Wavelet phase coherence; Frequency intervals; Blood flow regulation; Myogenic response; Healthy females; Amplitude-adjusted Fourier transform surrogates
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تبدیل موجک مقابله ای; AOAC; Association of Official Analytical Chemists; AWT; Adaptive wavelet transform; ANN; Artificial neural networks; 2DCS; Two-dimensional correlation spectroscopy; FDA; Food and Drug Administration; FT; Fourier transform; GC; Gas chromatography; HPLC; Hi