رویدادهای خونریزی

در این صفحه تعداد 14 مقاله تخصصی درباره رویدادهای خونریزی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI رویدادهای خونریزی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: رویدادهای خونریزی; average daily rate; bleeding events; ischemic events; percutaneous coronary intervention; ST-segment elevation myocardial infarction; ACS; acute coronary syndrome; ADBR; average daily bleeding rate; ADIR; average daily ischemic rate; ADR; average daily ra
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: رویدادهای خونریزی; aortic stenosis; bleeding events; readmission; rehospitalization; transcatheter aortic valve implantation; transcatheter aortic valve replacementCI, confidence interval; HR, hazard ratio; IQR, interquartile range; TAVR, transcatheter aortic valve replacem