آشنایی با موضوع

محیط زیست دائما در حال تغییر است. به هر حال، با تغییر محیط زیست، نیاز توجه به معظلات زیست محیطی نیز افزایش می یابد. با هجوم مصیبت های طبیعی، دوره های گرمایش و سرمایش، الگوهای آب و هوایی مختلف و چیزهایی از این قبیل، لازم است بدانیم که محیط زیست با جه خطراتی روبرو هست. گرمایش زمین قطعا یکی از اصلی ترین خطرات زیست محیطی است که با آن رو برو هستیم. زمین در حال گرم شدن است و ما مسئول بخش بزرگی از این مشکل هستیم. با وجود این، مسئله گرمایش زمین تنها مشکلی نیست که باید نگران آن بود. بعضی از مشکلات و خطراتی که محیط زیست را تهدید می کند بطور خلاصه شامل این موارد است: آلودگی، گرامیش زمین، بحران جمعیت، کاهش منابع طبیعی، پسماندها، نابودی تنوع بیولوژیکی، تغییر آب و هوایی، جنگل زدایی، بیابان زایی، اسیدی کردن اقیانوس، نازک شدن لایه ی اوزون، باران های اسیدی، آلودگی آب، خشک شدن رودخانه ها، رشد شهرسازی، مشکلات سلامت عمومی و مهندسی ژنتیک و. . .
در این صفحه تعداد 194 مقاله تخصصی درباره خطر زیست محیطی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI خطر زیست محیطی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: خطر زیست محیطی; XFA-SR; geochemistry of technogenesis; emission from power plants; emission from nuclear fuel plants; technogenic aerosol; natural radionuclides; uranium isotopes; ecological risk;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: خطر زیست محیطی; AMV; alfalfa mosaic virus; ARDRA; amplified ribosomal DNA restriction analysis; ARISA; automated ribosomal intergenic spacer analysis; Bt; Bacillus thuringiensis; CaMV; cauliflower mosaic virus; CFUs; colony-forming units; CLPP; community-level physiologi