گروپ 78

در این صفحه تعداد 9 مقاله تخصصی درباره گروپ 78 که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI گروپ 78 (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: گروپ 78; ATF4; activating transcription factor-4; ATF6; activating transcription factor-6; CHOP; CCAAT/enhancer binding protein-homologous protein; cyt c; cytochrome c; eIF2α; eukaryotic translation initiation factor-2α; ER stress; endoplasmic reticulum stress;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: گروپ 78; BRAF; B-Raf; CAG; chicken β-actin; CHO; Chinese hamster ovary; CV; column volume; EBV; Epstein-Barr virus; Fer L; ferritin composite light chain; GFP; green fluorescent protein; Grp 78; glucose-regulated protein 78; HEK 293E cell; human embryonic kidne