فشرده سازی نخاع بدخیم

در این صفحه تعداد 10 مقاله تخصصی درباره فشرده سازی نخاع بدخیم که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI فشرده سازی نخاع بدخیم (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فشرده سازی نخاع بدخیم; AML; acute myeloid leukemia; ANC; absolute neutrophil count; CNS; central nervous system; CRS; cytokine release syndrome; CT; computed tomography; IV; intravenous; MRI; magnetic resonance imaging; MSCC; malignant spinal cord compression; PTH; parathyroid
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فشرده سازی نخاع بدخیم; A&E; accident and emergency department; CNS; central nervous system; NHS; national health system; AOS; acute oncology service; IT; information technology; SEER; surveillance, epidemiology, and end results programme; mSCC; malignant spinal cord compression